آیلند ویزا

ویزای خرید بیزینس کانادا

Rate this post

ویزای خرید بیزینس کانادا مانند خیلی از روش های دیگر مهاجرتی یکی از راهکارهای دریافت ویزای کاری کانادا و کسب اقامت دائم این کشور است. کانادا دومین کشور وسیع دنیا علی‌رغم اقتصاد قوی و باثبات جمعیت کمی را در خود جای داده‌ است. از این‌رو فرصت‌های شغلی فراوانی در این کشور فراهم است و در مقابل جای خالی استعدادهای علمی و افراد ماهر خالیست.

ویزای سرمایه گذاری کانادا بیشتر بخوانید

از آنجایی‌ که دست ‌بر قضا مردم این کشور هم رفتار گرم و صمیمانه و فارغ از هرگونه نژادپرستی با مهاجران دارند، شرایط زندگی از هر جنبه‌ای برای پیشرفت مهیاست. هم چنان‌که تعداد بسیار زیادی از ایرانیان از مسیرهای مختلف به این کشور مهاجرت کرده‌اند و هم‌اکنون برابر یک شهروند بومی کانادا از امکانات و زیرساخت‌های پیشرفت کاری و تحصیلی بهره‌مندند.

مهاجرت کاری به کانادا

پس ‌از شیوع بیماری کرونا خیلی از کشورهای بزرگ درحال‌توسعه دنیا در معرض فروپاشی اقتصادی قرار گرفتند و به طبع آن فقر و بیکاری این روزها معضل اصلی دولت‌های این کشورها شده ‌است. اما در این‌ میان کشورهایی هم بودند که با سیاست‌گذاری صحیح و تدابیر همه‌جانبه توانستند وضعیت اقتصادی‌شان را از آسیب این پاندمی دور نگه دارند.
کانادا یکی از این دولتهای مقتدر بود و یکی از نشانه‌های قدرت گرفتن اقتصادی این کشور برنامه‌ریزی برای جذب مهاجران واجد شرایط بیشتر در سال 2021 است. پذیرش افراد جویای مهاجرت با خرید بیزینس کانادا یکی از سیاست های پیشرفت اقتصادی این کشور است.
این شرایط نشان‌دهنده فرصت‌های عالی مهاجرتی برای متقاضیان بین‌المللی است. اما نکته مهم در موفقیت این افراد توجه شان به استعدادها و مهارت‌های شخصی و همچنین شرایط زندگی برای انتخاب بهترین روش مهاجرتی است تا این برنامه منتخب به نتیجه مثبتی برسد.

مسیرهای مهاجرت به کانادا به‌طورکلی به ۷ دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود:

مهاجرت تحصیلی – مهاجرت کاری – مهاجرت با قصد سرمایه‌گذاری – تولد نوزاد – مهاجرت از طریق ازدواج – مهاجرت افراد دارای شرایط خاص – مهاجرت از طریق خرید بیزینس owner operator

خرید بیزینس در کانادا یکی از شیوه‌های پرطرفدار‌ مهاجرتی است که افراد را به رویای مهاجرت و پیشرفت نزدیک می کند.
خوشبختانه در این شیوه نیاز به سرمایه‌گذاری کلان ندارید و با سرمایه متوسط هم می‌توانید پروسه مهاجرت را آغاز کرده و اقامت دریافت کنید. بنابراین اگر میزانی سرمایه دارید و تصمیم به مهاجرت به کانادا گرفته‌اید، این روش برای شما بسیار مناسب است.
خرید یا راه‌اندازی بیزینس همانند ویزای استارت‌آپ کانادا یکی از روش‌های دریافت ویزای کانادا است که شما در نهایت صاحب کسب‌وکار شخصی خود می‌شوید و اقامت کانادا را به دست می‌آورید.

ویزای کار خرید بیزینس کانادا شامل چه مشاغلی است؟

منظور از صاحب بیزینس بودن این است که یک کسب‌وکار فروش کوچک یا یک واحد تجاری در کانادا داشته باشید. این بیزینس می‌تواند هر مدل کاری باشد اما به ‌طورکلی owner operator یا همان صاحبان بیزینس به هدایت‌کنندگان کسب‌وکارهایی گفته می‌شود که کمتر از ۱۰ نفر کارمند دارند و خودشان در نقش مدیر آن مجموعه فعالیت می‌کنند.

اقدام برای دریافت ویزای کانادا

برای وارد شدن به این سیستم مهاجرتی و دریافت ویزا و مهاجرت به کانادا در ابتدا می‌بایست واحد تجاری یا شرکتی را بخرید. همان گونه که از ظواهر امر برمی‌آید پروسه خرید بیزینس کانادا نخستین حرکت برای به جریان انداختن فرآیند مهاجرتی است. پس از این مرحله باید بتوانید اداره کار و امور مهاجرتی کانادا را مجاب کنید که مدیریت شما برای اداره این کسب‌وکار کاملاً ضروری است.
اگر این مرحله را با موفقیت بگذرانید، نامه ای با عنوان LMIA به شما تعلق می گیرد. پس از دریافت این مجوز می توانید درخواست ویزای کار بدهید که اگر شرایط لازم را داشته باشید ویزا به شما اعطا می شود.

باید و نبایدهای خرید کسب‌وکار کانادا

مزایای خرید بیزینس کانادا

مهمترین مزیتی که خرید بیزینس آماده در کانادا برای افراد جویای مهاجرت به همراه دارد، این است که می توانند همسر و فرزندان پایین 18 سال را در این سفر با خود همراه کنند. جالب تر این فرزندان می توانند آزادانه در این کشور به تحصیل مشغول شده و از امکانات استاندارد آموزشی و بین المللی بهره مند شوند.
همسر این فرد متقاضی هم می تواند پس از دریافت ویزای کار با هر کارفرمای کانادایی همکاری کند. البته لازم به تاکید است که خود فرد متقاضی و صاحب بیزینس خریداری شده در کانادا تنها باید برای کسب و کار خودش فعالیت کند و اجازه کار در سایر واحدهای تجاری را ندارد.
عدم نیاز به سرمایه های کلان یکی دیگر از مزیت های مهم راه اندازی بیزینس در کاناداست.

در مورد استارت آپ کانادا اینجابخوانید

آیلند ویزا آیلند ویزا