آیلند ویزا

ارزان ترین راه مهاجرت به کانادا

Rate this post

ارزان ترین راه مهاجرت :افزایش نرخ ارز و دلار و فاکتورهای دیگر سبب شده تا هزینه مهاجرت به کشورهای مختلف تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند. کانادا یکی از پرطرف‌دارترین مقاصد مهاجرت بوده و سالیانه افراد زیادی از سراسر دنیا برای ما این کشور را مورد انتخاب قرار می‌دهند. قطعاً همه افراد به‌دنبال ارزان‌ترین راه مهاجرت کانادا هستند و می‌خواهند با حداقل هزینه موفق به اخذ اقامت این کشور شوند. در ادامه این مطلب از سایت آیلند ویزا با ما همراه باشید تا به‌ طور کامل در مورد این موضوع توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

بهترین راه مهاجرت به کشور کانادا

کانادا دارای فرصت‌های شغلی و شرایط تحصیلی بسیار مناسبی است. همچنین از نظر اقتصادی نیز جزو بهترین کشورهایبه  حساب می‌آید. لازم است بدانید که حتی در شرایط نابسامان اقتصادی کانادا و هیچ تغییری را در سهمیه‌ مهاجرت ایجاد نکرده و همچنان جزو بزرگ‌ترین قطب‌های مهاجر پذیر در دنیا است. اگر می‌خواهید به کانادا مهاجرت کنید و برای این کار ارزان‌ترین را انتخاب کنید،  قطعاً برای با چالش‌هایی مواجه خواهید شد.

مهاجرت از طریق راه‌هایی همانند سرمایه‌گذاری نیز به سرمایه هنگفتی نیاز دارد. چنانچه به‌ دنبال ک مرکز معتبر برای و مهاجرت هستید، مجموعه آیلند ویزا می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. شما می‌توانید با اعتماد به مجموعه ما جهت اخذ ویزای تحصیلی کانادا و یا اخذ ویزای استارت آپ کانادا اقدام کرده و تمامی روند کارهای مهاجرت خود را به آسان‌ترین حالت ممکن انجام دهید.

ارزان ترین راه مهاجرت

ارزان ترین راه مهاجرت

ارزان ترین راه مهاجرت به کانادا چیست؟

روش‌های مختلفی که برای مهاجرت به کشور کانادا وجود دارد. معمولاً اخذ پناهندگی یا مهاجرت از از طریق ازدواج ارزان ترین روش است. با این‌ وجود بادر نظر گرفتن جریمه‌های که ممکن است به دلیل ازدواج صوری پیش بیاید و همچنین شرایط خاص ازدواج واقعی،  این روش‌ها برای اکثر کسانی که قصد مهاجرت را دارند مناسب نیست. علاوه‌بر این‌ها، علل دیگری همانند رفتار غیر مناسب بومیان با پناهندگان  غیرقانونی و  دردسرهای پناهندگی و زندگی در کمپ نیز  سبب شده تا اکثر مهاجران به‌ دنبال راه دیگری باشند. در میان روش‌های بی‌شماری که برای مهاجرت به کشور کانادا وجود دارد، ارزان‌ترین و مناسب‌ترین روش مهاجرت از طریق طریق اخذ ویزا تحصیلی کانادا  است. البته که می‌توان برای اشتغال نیز موفق به اخذ اقامت این کشور شد.

ویزای کاری برای مهارجت به کانادا

کانادا جزو کشورهایی است که دارای کمترین نرخ بیکاری می‌باشد. وجود خدمات‌ رسانی عالی برای شاغلین و  مرخصی‌ های با حقوق سبب شده تا مهاجران زیادی سالانه به این کشور جذب شوند. پس‌ از پیدا کردن ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا بسته به شرایطی که دارید، می‌توانید از بهترین گزینه‌ها استفاده کنید.

مزیت مهاجرت تحصیلی به‌عنوان یکی از ارزان ترین راه مهاجرت

همان طور که گفتیم، در میان روش‌های نامناسب همانند پناهندگی و یا مهاجرت از طریق ازدواج،  اخذ ویزای تحصیلی کانادا یکی از بهترین روش‌های ارزان خواهد بود. قطعاً دانشجویان زیادی در سراسر دنیا علاقه دارند تا در و مراکز آموزشی بسیار عالی کانادا به تحصیل بپردازند. کشور کانادا در مقایسه با سایر کشورهای دنیا شرایط و مزایای عالی را برای دانشجویان بین‌المللی در نظر گرفته است. دانشجویان بین‌المللی در این کشور می‌توناند در طول ترم ۲۰ ساعت در هفته را به که به تعطیلات بین ترم اختصاص پیدا می‌کند، کار کنند. این موضوع سبب شده تا بتوانند بخش عمده‌ای از هزینه‌های زندگی و تحصیل خود را تأمین کنند. از جمله مزایای اصلی اخذ ویزای تحصیلی کانادا  می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه تحصیل دانشجو معمولاً در کانادا معمولاً نسبت‌ به کشورهای دیگر کم‌تر است.
  • دانشجویان می‌توانند به‌همراه همسر یا پارتنر خود جهت مهاجرت تحصیلی اقدام کنند.
  • دانش‌آموزان بین‌المللی در این کشور می‌توانند فرزندان خود را نیز به کانادا بیاورند.
  •  فارغ‌ التحصیلان در کشور کانادا می‌توانند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار تبدیل کرده و تا ۳ سال در این کشور زندگی کنند.

در اینجا بخوانید: سریع‌ترین راه را برای مهاجرت به کانادا

ارزان ترین راه مهاجرت به کانادا

ارزان ترین راه مهاجرت

 مزیت مهاجرت کاری به کشور کانادا

یکی دیگر از ارزان‌ترین روش‌ها برای مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای کاری است که می‌تواند مزایای زیر را به‌همراه داشته باشد:

  • در کشور کانادا نرخ بیکاری بسیار پایین است.
  • کانادا جزو چهاردهمین اقتصادهای بزرگ جهان به حساب می‌آید که باعث شده با یکی از ثروت‌مندترین کشورهای دنیا تبدیل شود.
  • این کشور دارای ۱یک سیستم عمومی قابل‌ اعتماد است  که باعث شده تا استقلال اقتصادی در این کشور افزایش پیدا کند.
  • کانادا  دارای خدمات درمانی مناسب مرخصی و تعطیلات با حقوق است. همچنین مادران پس‌ از زایمان می‌توانند براساس سنوات کاری خود تا حداکثر ۵۲ هفته مرخصی با حقوق داشته باشند.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل چگونه است؟ برای کسب اطلاهات در این خصوص کلیک کنید…!

آیلند ویزا آیلند ویزا