آیلند ویزا

مهاجرت برای تحصیل در کانادا

Rate this post

سالهاست که کانادا به دلیل سیستم آموزشی قوی و با کیفیت و امکانات رفاهی متنوع به مقصد پرطرفداری برای دانشجویان تبدیل شده است. اگر شما هم تمایل دارید در مورد مهاجرت برای تحصیل در کانادا اقدام کنید، قطعا می‌دانید که مهاجرت تحصیلی به کانادا پرتقاضا ترین شیوه برای رسیدن به اقامت دائم این کشور است. تردیدی نیست که دانشگاه‌های کانادا از بهترین دانشگاه‌های بین‌المللی هستند، تا جایی‌که بر اساس یک نظرسنجی بیش‌از ۶۷ درصد از دانشجویان سراسر دنیا ترجیح می‌دهند کانادا را برای تحصیل انتخاب کنند.

سطح بالای آموزش در دانشگاه ها و حمایت‌های دولت کانادا برای هموار کردن مسیر مهاجرت دانشجویان بین المللی افراد را برای ادامه تحصیل در این کشور مشتاق‌تر می‌کند. اگر به ‌دنبال برترین آکادمی دانشگاهی برای تحصیل کانادا هستید لازم است با مزایای تحصیل در کانادا و دلایل محبوبیت دانشگاه های این کشور بیشتر آشنا شوید.

چرا کانادا برای راه‌اندازی استارت‌آپ مناسب است؟

ادامه تحصیل در دانشگاه‌های تراز اول جهان

دانشگاه‌های کانادا از لحاظ علمی با بهترین دانشگاه‌های اروپایی و آمریکایی در رقابتی تنگاتنگ هستند. در تأیید آن باید گفت دانشگاه‌های بریتیش کلمبیا، تورنتو و مک گیل در میان ۵۰ دانشگاه برتر جهان حضور دارند. دانشگاه آلبرتا و مونترال نیز در زمره ۱۵۰ دانشگاه برتر دنیا هستند. برای قدم گذاشتن در مسیر مهاجرت تحصیلی ابتدا باید از یکی از موسسات آموزش عالی کانادا پذیرش دریافت کنید. در مرحله بعد نامه پذیرش تحصیلی را به همراه سایر مدارک مورد نیاز به سفارت یا دفتر ویزای کانادا ارائه دهید.

شرایط ویزای تحصیلی کانادا

بسته به اینکه در چه مقطع تحصیلی مشغول هستید و در کدام دانشگاه کانادا قصد ادامه تحصیل دارید شرایط اختصاصی متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی داشتن مدرک با نمره بالای آیلتس و گپ تحصیلی کمتر از 4 سال در پذیرش نقش مهمی دارد. پس از خاتمه تحصیل در دانشگاه بین 3 تا 9 ماه فرصت خواهید داشت تا در کانادا شغل مناسبی برای خود بیابید و از این طریق اقامت دائم کانادا را کسب کنید.

هزینه تحصیل در کانادا

مسلماً یکی از مهم‌ترین گزینه‌های دخیل در انتخاب محل تحصیل برآورد هزینه است. مزیت بزرگ تحصیل در کانادا در مقایسه با سایر کشورهای انگلیسی و اروپایی هزینه‌های مناسب ادامه تحصیل است. با این توصیف شما قادر خواهید بود با بودجه خیلی کمتری در بهترین دانشگاه‌های دنیا تحصیل کنید.

حال اگر موفق به دریافت بورسیه‌های تحصیلی شوید موقعیت عالی در انتظارتان خواهد بود.

ویزای تحصیلی کانادا بیشتر بخوانید

اعطای ویزای کاری پس ‌از تحصیل

همان‌طور که اشاره کردیم دولت کانادا برنامه‌های تسهیل‌کننده‌ای برای ادامه تحصیل دانشجویان در نظر می‌گیرد. هنگامی‌که دانشجویان از دانشگاه‌های کانادا فارغ‌التحصیل می‌شوند به‌ سرعت وارد بازار کار شده و می‌توانند ویزای تحصیلی کانادا را به ویزای کاری تبدیل کنند.

از این‌رو بی‌تردید مهاجرت برای تحصیل در کانادا یکی از ایده‌آل‌ترین راه‌ها برای دریافت اقامت دائم این کشور است.

 کیفیت بالای زندگی

کشور کانادا نه‌ تنها از لحاظ سطح بالای علمی و آموزشی در مدارس و دانشگاهها مشهور است، بلکه از نظر کیفیت زندگی نیز شهر مونترال، ونکوور و تورنتو در رتبه جهانی در میان بهترین شهرهای دانشجویی جهان رده‌بندی می‌شوند. درضمن کشور کانادا مردم و دولت مهاجرپذیری دارد که با آغوش باز شهروندان جدید را مورد حمایت قرار می‌دهند.

مهم‌تر از همه این‌که باوجود هزینه‌های مناسب زندگی از قبیل خوراک و پوشاک و اجاره‌خانه بهترین کیفیت زندگی در جهان را تجربه خواهید کرد.

مهاجرت برای تحصیل در کانادا فرصتی برای اقامت دائم

مهاجرت برای تحصیل در کانادا علاوه ‌بر این‌که امکان پیشرفت علمی در بهترین دانشگاه‌های دنیا را فراهم می‌کند، یکی از ساده‌ترین و در مواردی بهترین روش‌ها برای کسب اقامت دائم است. کانادا یکی از انگشت‌شمار بهترین کشورهای جهان است که برای پیشرفت اقتصادی اجتماعی و سیاسی کشورش سیاست های بزرگی به کار می گیرد.

از مزایای دیگر مهاجرت تحصیلی این است که پس ‌از پایان دوره چهارساله تحصیل وارد بازار کار می‌شوید و تنها با گذشت ۲ سال از اشتغال به کار در این کشور پاسپورت کانادایی دریافت خواهید کرد.

تحصیل به زبان انگلیسی و فرانسه

در دانشگاه‌های کشور کانادا برخلاف کشورهای اروپایی که در خیلی موارد برای دریافت اجازه تحصیل، باید زبان‌های اختصاصی آن کشورها را فرا بگیرید، شما حق انتخاب دارید تا به زبان انگلیسی تحصیل کنید. اگر مدرک معتبری مانند آیلتس با حداقل امتیاز 6/5 ارائه دهید، می‌توانید در این دانشگاه ها تحصیل کنید.

درضمن برای افرادی که به زبان فرانسوی مسلط هستند، امکان تحصیل در ایالت‌های خاصی از کانادا فراهم شده است.

با سرمایه گذاری در مقدونیه بیشتر آشنا شید

آیلند ویزا آیلند ویزا