آیلند ویزا

اسکیل ورکر کانادا

Rate this post

اگر مدت زمان زیادی است که به مهاجرت کانادا فکر می‌کنید و  نمی‌دانید چه راهی برای شما بهتر است، ممکن است که اسکیل ورکر به درد شما بخورد. بنابراین حتماً در این مطلب از سایت آیلند ویزا با ما همراه باشید تا در مورد اسکیل ورکر کانادا و اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم.

بهترین روش های مهاجرت به کانادا

سالیان زیادی است که مهاجرت به کشور کانادا آرزوی افراد زیادی در کشور ایران است. سطح کیفی بالای زندگی در این کشور، وجود مراکز آموزشی بسیار سطح بالا، امکانات رفاهی عالی، حقوق شهروندی به‌ خصوص که برای کشورهای جهان سوم و همچنین چند ملیتی بودن این کشور باعث شده تا افراد زیادی آن را  به‌ عنوان مقصد مهاجرت مورد انتخاب قرار داده و مشتاق زندگی در آن‌ جا باشند. برای مهاجرت روش‌ های متعدد و مختلفی وجود دارد برخی از آن‌ها می‌ تواند متشکل از ورود سریع به این کشور بود که و با استفاده از روش اکسپرس اینترنتی، اخذ ویزای تحصیلی کانادا یا استارتاپ کانادا  می باشد.

روش دیگری نیز وجود دارد که از طریق تحصیل برنامه‌های نامزدی و یا پناهندگی می‌توان در این کشور زندگی کرد. اما موضوع مطلب ما روش اسکیل ورکر است که یکی از ۳ برنامه ورود سریع با برنامه اکسپرس اینترنتی به حساب می‌آید. اگر شما آیا مایلید که از این راه مهاجرت کنید حتماً تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

اسکیل ورکر کانادا

اسکیل ورکر کانادا

اسکیل ورکر کانادا چیست؟

اسکیل ورکر که به آن کارگر ماهر نیز گفته می‌شود، یکی از روش‌های مهاجرت خیلی سریع به کشور کانادا است که در گروه ویزای اکسپرس قرار می‌گیرد. اسکیل ورکر  به همه افرادی اطلاق پیدا می‌کند که  از یک تخصص خاص بهره‌مند هستند.

یک کارگر ماهر ممکن است در دانشگاه‌های مختلفی به تحصیل پرداخته یا مهارت‌های خود را به شکل تجربی یاد گرفته باشد. در حقیقت مهم این است که مهارت‌ های کارگر بتواند به رشد اقتصادی کشور کانادا کمک کند. بنابراین بر خلاف تصور اکثر از افراد کارگر ماهر، کارگر معمولی نیست  می‌ تواند متشکل از مهندسان، دانشمندان، پزشکان، رانندگان، حسابداران، آشپزان و هر شغل دیگری باشند.

مهاجرت از طریق اسکیل ورکر کانادا

حدوداً ۷ سال پیش دولت کانادا سیستم مهاجرتی اکسپرس  را در طبقه‌ اقتصادی مختلف همانند اسکیل ورکر اجرا کرد. این برنامه شامل مشاغل زیادی بود که هر یک از آن‌ها دارای معیارهای مختص به خود بوده‌اند. بنابراین منظور از اسکیل ورکر کانادا کسانی هستند که دارای تحصیلات سابقه کار و توانایی بخصوصی در زمینه‌ا ی بوده و می‌ توانند برای این کشور مفید باشند.  همچنین می‌توانند تحت سیستم اکسپرس و برای اقامت دائم خود و تابعیت کشور کانادا اقدام کنند.

می‌ توان گفت که این سیستم یک برنامه از برنامه امتیازدهی پیروی کرده و متقاضیان به‌ منظور دریافت اقامت کشور کانادا باید به موفق به کسب امتیاز بالایی شوند.  به‌ طور مثال بالاترین نمره در سیستم اقامت سریع کانادا در درخواست آن‌ ها ذکر می‌ شوند. می‌توان گفت که اسکیل ورکر متشکل است از ۳۴۷ مشاغل فنی و غیرفنی شده که هر یک  متقاضیان می‌توانند براساس حرفه و مهارت‌های خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

استارتاپ کانادا 2023 چگونه خواهد بود؟ برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید…!

اسکیل ورکر کانادا

چه شرایطی برای استفاده از برنامه مهاجرتی اسکیل ورکر لازم است؟

برنامه اسکیل ورکر کانادا برای کارگران ماهر خارجی در نظرگرفته‌ شده است که دارای تجربه کافی هستند و می‌توانند از این راه به این کشور مهاجرت کنند. این برنامه دارای ه۳ شرط زیر است:

  • تجربه‌ کاری
  •  توانایی
  • تحصیلات و تسلط به زبان

 

با توجه به این عوامل می‌توان شما شرایط لازم را برای اقامت کانادا از این راه مهیا کرد. در مرحله بعدی بر اساس سن یا داشتن پیشنهاد شغلی مناسب، همچنین میزان مهارت زبانی و سازگاری شما تأیید صلاحیت خواهید شد. هر یک از این شرایط دارای امتیاز به خصوصب هستند.

در اینجا بخوانید: شرایط دریافت ویزای تحصیل در کانادا چگونه است؟

از جمله شرایط لازم برای مهاجرت از طریق اسکیل ورکر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تجربه کاری
  • مهارت
  • میزان تسلط بر زبان
  • تحصیلات برای برنامه اسکیل ورکر کانادا
  • توانایی مالی
  •  تعیین محل زندگی

 چه افرادی برای اسکیل ورکر کانادا واجد شرایط نیستند؟

می‌توان گفت افرادی که هر یک از شرایط زیر را داشته باشند نمی‌توانند از طریق اسکیل ورکر موفق به اخذ اقامت کانادا شوند:

  • ارتکاب به جنایت
  • مجازات در رانندگی
  • به دلایل امنیتی
  • نقض حقوق بشر
  • و جرم‌های سازمانی
  • علل پزشکی
  •  دیگر عوامل غیر قابل‌ قبول

بیشتربخوانید: وکیل ویزای استارتاپ کانادا در سال 2023

آیلند ویزا آیلند ویزا