آیلند ویزا

جمعیت: 35,362,905
کشورهای بدون ویزا: 154
موقعیت: شمال امریکا
پایتخت: اتاوا
مساحت: 9,984,670 مترمربع
زبان: انگلیسی(زبان رسمی) 58.7%، فرانسه(زبان رسمی) 22%
ادیان: مسیحی 59.5%
نوع حکومت: دموکراسی پارلمانی فدرال تحت قلمرو سلطنت مشروطه و مشترک المنافع
واحد پول: دلار کانادا

کسب و کارهای پردرآمد کانادا

Rate this post

کسب و کارهای پردرآمد کانادا

مهم‌ترین دغدغه‌ای که برای افراد بعد از تصمیم  برای مهاجرت به کانادا ایجاد می‌شود میزان درآمدزایی در محل سکونت است. مسلماً افرادی که مدرک دانشگاهی ارائه دهند می‌توانند از کسب و کارهای پردرآمد کانادا برخوردار باشند. اما این سوال همچنان باقی است که آیا افرادی که فاقد مدرک دانشگاهی هستند هم می‌توانند مشاغل پردرآمدی در کانادا داشته باشند؟

پاسخ به این سوال تا حد زیادی به کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید بستگی دارد. اما در مورد کانادا می توان با اطمینان پاسخ مثبت به این سوال داد. برخی مشاغل در کشور کانادا حتی بدون مدرک دانشگاهی هم درآمد خوبی دارند. البته باید خاطرنشان کنیم افرادی که قصد دارند از طریق این مشاغل درآمدزایی کنند، باید مدرکی دال بر فراگیری اصول اولیه (مانند مدرک دوره های فنی حرفه ای بین المللی) در یک حرفه خاص داشته باشند.

به طور کلی می توان گفت کسب و کارهای پردرآمد کانادا آنهایی هستند که مهارت و تخصص ویژه ای می طلبند. از آنجایی که این کشور به شدت تخصص محور است و از افراد دارای مهارت و مدارک دانشگاهی به طور ویژه حمایت می کند پس مهاجران متخصص می توانند به آینده کاری خود در شهرهای کانادا امیدوار باشند.

در این مجال کوتاه تصمیم داریم برخی از کسب ‌و کارهای پردرآمد کانادا که نیازی به مدرک دانشگاهی ندارند و مسیرهای ورودی آن‌ها را به شما معرفی کنیم:

آتش‌نشانی شغلی پردرآمد در کانادا

برای این ‌که فردی در کانادا مشغول به کار در این زمینه شود باید دوره دبیرستان را به اتمام رسانده و مدرکی مبنی بر سپری کردن دوره کمک‌های اولیه ارائه دهد. برای فعالیت در شغل آتش‌نشانی در کانادا قبولی در آزمون آمادگی جسمانی، داشتن گواهینامه رانندگی، تست بینایی از دیگر شرایط لازم است. جالب است بدانید که درآمد یک آتش‌نشان در کشور کانادا در حدود ۷۰.000 تا $۱۰۰.000 دلار کانادا در سال متغیر است.

مشاور املاک در کانادا

البته که شغل مشاور املاک در همه کشورها جذابیت زیادی از لحاظ درآمدزایی دارد اما در کانادا به دلیل وجود شرایط ویژه سرمایه‌گذاری در بخش املاک می‌تواند شغلی با سودآوری بسیار زیاد باشد. برای این‌که به ‌عنوان مشاور املاک در کانادا مشغول به کار شوید می‌بایست از کالج‌های کانادایی مدرک تخصصی معتبر دریافت کنید. نقطه قوت کار اینجاست که در صورت دریافت این مدرک تقریباً در همه استان‌های کانادا شانس کاریابی خواهید داشت.

اگر مشتاق هستید درآمد این شغل را بدانید باید اضافه کنیم مشاور املاک در کانادا می‌تواند به ‌طور سالیانه 144000$ دلار کانادا درآمد کسب کند.

موقعیت عالی برای خلبانان در کانادا

خلبانی یکی از کسب و کارهای پردرآمد کانادا نیازمند به تخصص ویژه است. برای این‌که شخصی در کانادا به‌عنوان خلبان مشغول بکار شود باید دوره‌های آموزش خلبانی شخصی یا تجاری را گذرانده باشد. درضمن این افراد باید اثبات کنند که تعداد ساعات مشخصی تجربه پرواز داشته‌اند. خلبانان در کانادا چیزی حدود ۱۲000$ دلار در سال درآمد دارند.

توسعه‌دهندگان و طراحان وب

از آنجایی‌که کانادا کشوری به ‌سرعت درحال پیشرفت در زمینه تکنولوژی است انتظار می‌رود تا سال 2026 تقاضا برای استخدام توسعه‌دهندگان وب ۱۵ درصد افزایش پیدا کند. هر متخصصی در این زمینه که تمایل دارد در کانادا مشغول به کار شود باید بتواند تسلط بر حرفه‌اش را اثبات کند. در ضمن پیش‌ باید ۲ سال سابقه فعالیت در این تخصص را داشته باشد.

مهندسان عمران و مدیران ساخت در کانادا

مهندسان ساختمان‌سازی مانند خیلی از مشاغل دیگر باید حداقل به مدت ۲ سال تجربه کار در این زمینه را داشته باشند تا بتوانند در کانادا مشغول به کار شوند. افرادی که تخصص کافی در امور ساخت ‌و ساز دارند در استان‌های مختلف کانادا موقعیت‌های کاری خوبی برایشان مهیاست. هر نیروی کار ماهر در این شغل با توجه به میزان تخصص ۵۵000 تا ۱۶2.000$ دلار کانادا درآمد سالیانه خواهد داشت. حمل‌ونقل خارج شهری

رانندگی کامیون در حمل‌ونقل برون شهری یکی از پر تقاضا ترین مشاغل در کانادا است. نکته جالب‌توجه این است که شهروندان کانادایی به ‌ندرت به این فرصت شغلی توجه می‌کنند. دستمزد سالانه یک راننده کامیون در کانادا حدود ۱۴۰.000$ دلار می‌باشد. کانادا سالانه هزاران نیروی کار متخصص و حتی کارگر ماهر را برای حضور در فرصت‌های شغلی کانادا پذیرش می‌کند. برای این ‌که در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید و امتیازتان را برای شانس حضور در این مشاغل بسنجید باید در سیستم اکسپرس انترنی کانادا بخش دریافت ویزا ورود پیدا کنید.

آیلند ویزا آیلند ویزا