آیلند ویزا

کارآفرینی در کانادا

Rate this post

کانادا کشوری با اقتصاد قوی و فعال است که بیشترین قابلیت پذیرش کسب و کار در دنیا را دارد. دولت این کشور شرایطی را فراهم کرده است که به طور جدی از ایده های کسب و کاری جدید حمایت شود. با این توصیف مهاجرت از طریق کار آفرینی در کانادا یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که به دنبال شرایط بهتر زندگی هستند.

افرادی که ایده های جدیدی برای کارآفرینی در ذهن دارند می توانند برای تشکیل پرونده به یکی از ادارات مهاجرت کانادا مراجعه کنند. به طور کلی در همه روش های مهاجرت کارآفرینی کانادا داوطلبان باید بیزینس پلن خود را برای سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهند.

پس از طی پروسه های معمول فرد می تواند از این طریق برای خود و خانواده اش ویزای کانادا دریافت کند.

چه افرادی می توانند ویزای کارآفرینی دریافت کنند؟

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی در کانادا یکی از شیوه های بسیار خوب برای مدیران دارای سابقه مدریت مجموعه و تجار با سرمایه های مشخص است. کانادا سالانه بیش از 300 هزار مهاجر می پذیرد که از روشهای گوناگونی موفق به دریافت ویزای این کشور می شوند. این شیوه با هدف توسعه و پیشرفت اقتصادی و جذب سرمایه های خارجی و اشتغال زایی به وجود آمده است. در شرایط حاضر دولت کانادا به سه روش مختلف به سرمایه گذاران خارجی که سابقه مدیریت یک مجموعه بیزینسی را داشته اند اقامت دائم اعطا می کند.

برای سرمایه گذاری در کبک با مشاوران ما تماس بگیرید

شرایط کسب ویزای کارآفرینی در کانادا

با اینکه شرایط کلی این برنامه مهاجرتی کانادا ایجاد یک کسب و کار جدید و به کارگیری افرادی برای اشتغال در این پروژه است، اما شرایط جنبی آن در استانهای مختلف با هم تفاوت دارد. هر یک از استانهای کانادا برنامه ویژه ای از لحاظ حقوقی و اقتصادی برای خود دارند. اگر شرایط کارآفرینی در کانادا در استانهای مختلف را با هم مقایسه کنید متوجه خواهید شد که بریتیش کلمبیا و آنتاریو شرایط پیچیده تری نسبت به سایرین دارند.

استانهای پرنس ادوارد و منیتوبا به مراتب تسهیلات بهتری برای کسب و کار نسبت به استانهای دیگر ایجاد کرده اند. در این پروسه فرد متقاضی راه اندازی کسب و کار در یک بازه زمانی 6 تا 12 ماهه از زمان ورودش به کانادا فرصت دارد تا استارت بیزینس را بزند. یکی از مزایای بزرگ این نوع برنامه های مهاجرت نسبت به سایر پرونده ها این است که سریع تر به آنها رسیدگی می شود. شخصی که می خواهد اقامت کارآفرینی دریافت کند باید بودجه ای به میزان حداقل 300 هزار دلار در اختیار داشته و مدارکی دال بر بدست آوردن قانونی این میزان دارایی ارائه دهد.

در ضمن این فرد باید ثابت کند که پیش از این حداقل تا 3 سال سابقه مدیریت یک بیزینس حرفه ای را داشته است. این شخص متقاضی کار آفرینی باید تعهد نامه ای با این محتوا که شرکت کانادایی مشخصی را در زمان و مکان معینی راه اندازی خواهد کرد، را امضا کند. به علاوه باید تعهد بدهد که حداقل یک کارمند از میان شهروندان کانادایی که اعضای خانواده خودش نیست را در شرکت استخدام کند.

در ضمن باید به دولت اطمینان بدهد که این تعهدات را در مدت زمان 3 سال به انجام می رساند و در صورتی که از هریک از موارد تعیین شده تخطی کند ویزا ابطال خواهد شد.

برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا تماس بگیرید

مهاجرت کار آفرینی با برنامه نوا اسکوشیا

 تمام برنامه های سرمایه گذاری کانادا و همچنین برنامه های کار آفرینی در استانها از فرمت کلی اقامت دائم به دریافت ویزای کار تغییر شکل پیدا کرده اند. در این شیوه اجرایی شخص متقاضی مهاجرت کارآفرینی در کانادا در ابتدای ورود ویزای کار کانادا دریافت می کند.

در این شیوه فرد پس از مهاجرت به کانادا و شروع سرمایه گذاری در یکی از استانها می تواند برنامه کار آفرینی را استارت بزند. پس از اینکه این فرد مالیاتهای مربوطه را پرداخت کرد و فرآیند استخدام کارمندان تمام وقت را انجام داد، اقامت دائم کانادا را کسب می کند.

در برنامه کارآفرینی در استان نوا اسکوشیا شخص در بدو ورود با ویزای کار کانادا شروع به فعالیت می کند. پس از آن با سرمایه گذاری حداقل 150 هزار دلاری در یک بیزینس در کانادا، در یک بازه زمانی یکساله اقامت دائم کانادا را دریافت می کند.

 

آیلند ویزا آیلند ویزا