آیلند ویزا

مهاجرت کانادا با ویزای استارتاپ

Rate this post

 مهاجرت کانادا با ویزای استار‌تاپ یکی از روش‌های مطمئن اقامتی کانادا در زمینه دریافت ویزا برای خود و اعضای خانواده است. این شیوه اقامتی بهترین و جدیدترین شیوه‌ای است که اداره مهاجرت کانادا در راستای جذب افراد نخبه و صاحبان کسب ‌وکارها به‌کارگرفته است.

در این زمینه از افرادی که ایده‌ های تازه و طرح ‌های نوآورانه برای راه‌اندازی بیزینس در کانادا ارائه می‌دهند حمایت‌های ویژه‌ای خواهد شد. برای این‌که در مورد ویزای استارت‌آپ کانادا و شرایط و مدارک آن اطلاعاتی کسب کنید کافی است در ادامه مطلب با ما همراهی کنید.

 مهاجرت کانادا با ویزای استارتاپ چگونه است؟

همان‌طور که اشاره کردیم یکی از بهترین راهکارهای دریافت اقامت دائم کانادا راه‌اندازی استارت‌آپ در این کشور است. درحقیقت Start up به کسب‌وکار نوظهوری گفته می‌شود که پایه‌ای فناورانه دارد. چند سالی است که سازمان مهاجرت کانادا صاحبان کسب ‌وکارهای نوپا را به ‌شدت مورد تشویق و حمایت قرار می‌دهد. در راستای این هدف برای جذب صاحبان کسب ‌وکار و ترغیب آن‌ها برای مهاجرت به این کشور، طرح ویزای استارت‌آپ کانادا را مطرح کرده‌است.

کارآفرینان خلاقی که طرح ‌های تازه‌ای برای راه ‌اندازی کسب‌وکار دارند، می‌توانند از طریق سرمایه‌گذاری در کانادا بستری مناسب برای مهاجرت خود و خانواده‌ شان مهیا کنند.

مهاجرت کانادا با ویزای استارتاپ

 مراحل کسب ویزای استارت‌آپ کانادا

* طراحی یک ایده و طرح خلاقانه و نوشتن بیزینس پلن

* ارائه دادن طرح کسب‌ وکاری پیشنهادی شان به یکی از شرکت‌های دارای اعتبار مانند صندوق‌های سرمایه‌گذاری کارآفرینی، مرکز رشد استارتاپی، فرشتگان سرمایه‌گذاری

* این طرح باید توسط یکی از نهادهای ذکر شده معتبر تأیید شود

پس ‌از این‌که ایده جدید صاحب طرح، از طرف این شرکت‌ها تایید شد، پروسه ویزای استارت‌آپ کانادا به جریان می‌افتد

* درصورتی‌که این پروسه به وسیله مشاوران باتجربه و معتبر پیگیری شود، اقامت کانادا در مدتی حدود 12 تا 16 ماه دریافت می‌شود. برای به جریان افتادن این مرحله ارائه درخواست دریافت اقامت دائم کانادا مورد نیاز است. شرایط ویژه کسب ویزای استارت‌آپ کانادا

برای دریافت مهاجرت کانادا با ویزای استار‌ت آپ در کمترین زمان ممکن باید شرایط زیر را در نظر بگیرید:

یکی از ملزومات اصلی تسلط به زبان انگلیسی و فرانسه و دریافت نمره قبولی می‌باشد درحقیقت برای دریافت ویزای استارت‌آپ کانادا با یک باید در یکی از دو آزمون معتبر زبان انگلیسی موسسه های مورد تایید

( CELPIP G-TEST ,IELTS ) و یا یکی از دو آزمون زبان فرانسه ( TCF Canada ,TEF Canada) شرکت کنید و مدرک قبولی آن را به ‌همراه فرم درخواست اقامت ارائه دهید.

درصورتی‌که حد نصاب نمره قبولی را به دست نیاورید با درخواست شما موافقت نخواهد شد. یکی دیگر از شرایط دریافت ویزای استارت‌آپ کانادا داشتن سرمایه لازم اولیه است چراکه دولت کانادا برای افرادی که قصد راه ‌اندازی کسب ‌وکار از طریق مهاجرت به این کشور را دارند، بودجه مالی در نظر نمی‌گیرد.

درصورتی‌که قصد دریافت ویزای استارت‌آپ کانادا را دارید باید برای شش ماه اول اقامت ‌تان و گذراندن زندگی سرمایه اولیه داشته باشید. باید توجه داشته باشید که حداقل سرمایه مورد نیاز بر مبنای تعداد اعضای خانواده تعیین می‌شود و به‌طور سالانه متغیر است. نکته قابل‌توجه این است که سرمایه اولیه مورد نیاز به ‌معنای سرمایه‌گذاری در کانادا نیست، بلکه این موفقیت در ایده خلاقانه‌ کسب ‌وکار است که باعث موفقیت در مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ می‌شود. درنهایت یکی از مهم‌ترین ملزومات و شرایط ویزای استارت‌آپ کانادا موفقیت در اثبات کسب ‌وکار و جلب اعتماد یکی از سازمان‌های مورد تایید اداره مهاجرت کانادا می‌باشد

ویزای استارتاپ کانادا دائمی است یا موقتی؟

در مرحله ابتدایی راه اندازی کسب و کار ویزای کار 6 ماهه کانادا دریافت می کنید. پس از گذراندن این مدت شرایط اقامت دائم برای شما و خانواده تان فراهم خواهد شد. در واقع می توان گفت اقامت دائم شما و خانواده تان پس از گذشت 12 ماه قطعی خواهد بود.

شرایط دریافت ویزای کار استارت آپ کانادا را چگونه بدست بیاوریم؟

برای اینکه صلاحیت کافی مهاجرت کانادا با ویزای استار‌تاپ داشته باشید باید شرایط ورود به این کشور و شرایط برنامه استارتاپ را همزمان کسب کنید. صاحبان کسب و کاری که مجوز کار استارتاپی و حق اقامت 6 ماهه در کانادا را بدست می آورند، در صورتی می توانند خانواده را همراه خودشان ببرند که برای کار و تحصیل آنها در کانادا درخواست ارائه دهند.

برای دریافت ویزای کار از طریق استارتاپ در کانادا طرح قابل قبول تجاری، دریافت دعوتنامه از سازمان حمایت کننده کسب و کار در کانادا و آشنایی با زبان فرانسه یا انگلیسی، سرمایه کافی برای گذراندن 6 ماه زندگی در این کشور از ضروریات طرح استارتاپ کانادا است.

آیلند ویزا آیلند ویزا