آیلند ویزا

مهاجرت خود حمایتی کانادا

Rate this post

احتمالاً اغلب شما چیزی در مورد مهاجرت خود حمایتی کانادا نشنیده‌اید و کنجکاو هستید بدانید این مسیر اقامت و مهاجرت چه شرایطی دارد؟ اگر بخواهیم ساده‌تر در مورد این راهکار اقامتی کانادا صحبت کنیم در واقع همان اقامت از طریق تمکن مالی در کانادا می‌توان از آن یاد کرد. همان‌طور که از نامش برمی‌آید در این مدل متقاضی اعلام می‌کند که به‌ شخصه تمام هزینه‌های زندگی خود را در کشور مقصد برعهده می‌گیرد و مشکلی درمورد مخارج زندگی برای دولت کانادا به وجود نمی‌آورد.
خب پس با این توصیف مهاجرت خود حمایتی کانادا معادل همان مهاجرت به روش تمکن مالی است که معمولاً ریسک پایینی برای دریافت ویزا پیش رو خواهد بود. اولین مسئله در روند دریافت ویزا، ارائه مدارکی برای اثبات کردن عدم نیاز به حمایت‌های مالی و عدم نیاز به کار در کشور کانادا است. به ‌عبارتی شخص باید ثابت کند بدون نیاز به کار کردن در کانادا می‌تواند از عهده مخارج خود و خانواده‌اش بربیاید.

درآمد افراد در مهاجرت با تمکن مالی

در این سبک از مهاجرت درآمد شخص متقاضی از منابع متفاوتی مانند موارد زیر تامین می‌شود:
* دریافت سود سپرده بانکی
*دریافت اجاره مغازه مسکن یا هر ملک دیگر
*گرفتن سود سهام
* داشتن حقوق ماهانه بازنشستگی

مزایای مهاجرت خود حمایتی کانادا

مهاجرت با این روش مزایای زیادی برای فرد و خانواده‌اش به‌ همراه دارد که از آن میان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
* نیازی به خروج سرمایه از کشور مبدا به مقصد نیست بنابراین هیچ ریسکی متوجه شخص نخواهد بود *فراهم شدن امکان مهاجرت شخص متقاضی به‌ همراه همسر و فرزندان تحت تکفل
*نیازی به دریافت مدرک زبانی ندارد
* اگر فرد متقاضی اقدام به ثبت شرکت کرده باشد نیازی به پرداخت مالیات ندارد
* نیازی به راه‌اندازی کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری در کانادا برای دریافت اقامت نیست
البته باید توجه داشت که در این شیوه مهاجرتی، ویزای اولیه به ‌صورت دوساله برای شخص صادر می‌شود. پس‌از گذشت این مدت‌زمان برای ۳ سال بعدی ویزا با ارائه تأییدیه تمکن مالی جدید تمدید می‌شود. پس‌از سپری شدن این دوران همه‌چیز بستگی به تصمیم کشور مقصد دارد که با درخواست اقامت دائم شخص موافقت کند.
البته باید خاطرنشان کنیم که مهاجرت خود حمایتی کانادا در حال حاضر امکان‌پذیر نیست اما امکان این نوع مهاجرت برای کشورهای فرانسه و سوئد فراهم است.

گواهی تمکن مالی چه نوع مدرکی است؟

گواهی تمکن مالی نوعی سند است که بنا به تقاضای فرد صاحب حساب در بانک صادر می‌شود و در آن موجودی تمامی حساب‌های بانکی شخص و معادل آن به ارز رایج کشور خاص که می‌تواند به یورو یا دلار باشد مشخص می‌شود. به ‌عبارتی این مدرک موجودی حساب شما را در ۶ ماه اخیر همراه با تمام گردش‌های حساب و نقل ‌و انتقالات مالی نمایش می‌دهد.
گواهی تمکن مالی معمولاً به ۲ زبان ارائه می‌شود. در ادامه به چند سوال متداول در مورد گواهی تمکن مالی پاسخ می‌دهیم.
درحال شرایط حاضر مهاجرت خود حمایتی به چه کشورهای مقدور است؟
کشورهایی که در حال حاضر امکان تقاضای ویزای خود حمایتی در مورد آن‌ها وجود دارد عبارت‌اند از اتریش هلند فرانسه و سوئد
مهاجرت خود حمایتی با تمکن مالی نیاز به ارائه مدرک تحصیلی دارد؟
خیر برای این مدل از ویزای مهاجرت نیازی به ارائه مدرک زبان و مدارک تحصیلی نیست.
آیا در روش مهاجرت از طریق خود حمایتی با تمکن مالی می‌توانیم در کشور مقصد مشغول به کار شویم؟
خیر متأسفانه هنگامی‌که این مسیر دریافت ویزا را انتخاب می کنید، امکان کار در کشور مقصد وجود ندارد. علاوه‌ بر این شخص متقاضی در کشور مقصد هیچ نوع حمایت‌های مالی از سمت دولت دریافت نخواهد کرد.

برتری روش مهاجرت از طریق تمکن مالی

اخذ اقامت کشور کانادا از طریق تمکن مالی یکی از بهترین و امن‌ترین شیوه‌های مهاجرت به کانادا است و فرد متقاضی می‌تواند به ‌سادگی در مدت کوتاهی اقامت این کشور را بگیرد. با توجه به این‌که افراد باید پیش‌ از پروسه مهاجرت اطلاعات کاملی در مورد قوانین کشور مقصد و شرایط مهاجرت به آن داشته باشند، بهتر است در این زمینه با یک مؤسسه مهاجرتی معتبر مشاوره نمایید.
افرادی که این روش را برای اقامت در کانادا انتخاب می‌کنند نیازی به پرداخت عوارض، تاسیس شرکت و جذب نیروی کار ندارند. ضمن این‌که نیاز نیست فرد دارایی خود را در کشور کانادا سرمایه‌گذاری کند. تنها کافی است شخص متقاضی اثبات کند که در کشور خودش از شرایط مالی خوبی برخوردار است. متقاضیان مهاجرت خود حمایتی کانادا با دار بودن سند ملکی و حساب مالی مناسب در کشور خودشان می‌توانند به کانادا مهاجرت کرده و اقامت دائم کانادا را کسب نمایند.

آیلند ویزا آیلند ویزا