آیلند ویزا

مشاوره تحصیلی کانادا

Rate this post

قطعاً مهاجرت یک تصمیم سرنوشت ‌ساز و مهم است و بدون کسب اطلاعات کافی و کمک از مشاورین، امکان‌پذیر نخواهد بود. اخذ ویزا تحصیلی کانادا برای اکثر دانشجویان بین‌المللی از اهمیت بسزایی برخوردار است اما آن‌ها نمی‌توانند به ‌تنهایی در این مسیر قدم گذاشته و به موفقیت برسند و قطعاً دچار چالش‌هایی خواهند شد. وجود یک مشاور تحصیلی در این راه می‌تواند به دانش‌آموزان و دانشجویان کمک کنند تا بتوانند بهترین راه را برای مهاجرت تحصیلی به کشور بسیار عالی کانادا داشته باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا به‌ طور کامل در این زمینه توضیحاتی را بیان کنیم.

 اهمیت مشاوره تحصیلی برای مهاجرت به کشور کانادا

کانادا یک مقصد پرطرف‌دار برای اکثر دانشجویان بین‌المللی است. می‌توان گفت که دلیل این محبوبیت کانادا برای مهاجرت، هزینه بسیار پایین و اخذ ویزا به راحت ترین شکل می‌باشد. با این ‌وجود نیز بدلیل این ‌که میزان تقاضا برای مهاجرت و دریافت ویزای تحصیلی به کانادا بسیار بالا است، قطعاً ممکن است که بعضی از ویزاها رد شوند. علل مختلفی همانند نقص در مدارک می‌تواند باعث شود تا ویزای شما عقل به ‌طورکلی رد شود.

وجود مشاور تحصیلی  متخصص با آگاهی بالا می‌تواند شما را از تمامی قوانین جدید مهاجرتی آگاه سازد. همچنین دریافت مشاوره از افراد متخصص کمک کرده تا شما موفق به اخذ اقامت دائم کانادا شوید و بتوانید در این کشور بسیار پیشرفته و عالی زندگی کنید.

خدمات مشاوره تحصیلی کانادا

اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه‌ کانادا قطعاً بسیار خوشحال ‌کننده خواهد بود. اما چالش هایی را به ‌دنبال خواهد داشت. موارد زیادی وجودد داشته که عدم توجه به آن‌ها ممکن است شما را از هدف‌هایی که دارید، عقب بیندازد. قطعاً برای شما این سوال پیش میاد که مشاوره تحصیلی کانادا می‌تواند در چه زمینه به شما کمک کند در ادامه به بررسی موارد می‌پردازیم.

 انتخاب رشته

یکی از کارهای بسیار مهم برای مهاجرت تحصیلی انتخاب دانشگاه و رشته است که باید براساس سابقه تحصیلی، رزومه و اهداف شما در نظر گرفته شود. اگر رشته خاصی را در نظر دارید مشاور می‌تواند رزومه ای را برای شما تنظیم کند تا موفق به دریافت پذیرش شوید.

نوشتن انگیزه نامه

یکی از موارد مهمی که برای مهاجرت تحصیلی واجب است، نوشتن انگیزه نامه می باشد. زمانی ‌که برنامه‌ تحصیلی مورد نظر شما و در کشور کانادا با حوزه تحصیلی مطابقت نداشته باشد، ممکن است ویزای شما ریجکت شود. در چنین حالتی باید با استفاده از مدارکتان نامه‌ای را در یک قالب تعیین ‌شده ارائه دهید و علل انتخاب مراکز آموزشی در کانادا وحتماً در انگیزه نامه درج شده باشد. شما باید به ‌طور کامل توضیح دهید که تحصیل در این رشته در یکی از دانشگاه‌های کانادا چطور شما را در رسیدن به اهدافی که پیش رو دارید، کمک می کند. یک مشاور تحصیلی یه کانادا باتجربه خود می‌تواند در نوشتن انگیزه نامه مناسب به شما کمک کند.

 رزومه نویسی

عملکرد متقاضیان در چندین سال اخیر و مقطعی که در آن به تحصیل پرداخته اند، یکی از فاکتورهای مهم برای اخذ ویزای تحصیلی است. نمرات پایین و عدم داشتن فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی سبب شده تا اخذ ویزا با مشکلاتی روبرو شود. درنتیجه نوشتن یک رزومه‌ حرفه‌ای، مناسب و بیان نقاط قوت و استعدادهای شما می‌تواند در موفقیت برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا تأثیر بسزایی داشته باشد.

پیشنهاد می‌شود که رزومه‌ خود را حتماً با نظر یه کار باتجربه‌تر تنظیم نمایید.

نکاتی مهم برای مهاجرت تحصیلی کانادا

در حقیقت یکسری موارد برای مهاجرت تحصیلی وجود دارد که افسران مهاجرت به آن اهمیت ویژه ای می دهند. بنابراین اطلاع از این موارد به شما کمک خواهد کرد تا او موفق به اخذ ویزای تحصیلی شوید.

  • در زمان درخواست ویزا تمام مدارک لازم برای ویزای دانشجویی نظیر گواهی‌نامه، تافل و گواهی پایان دوره تحصیلی و… را جمع‌آوری کنید.
  •  فرم درخواست ویزا را با دقت کافی به خانه  آن را تکمیل کنید.
  •  قبل‌ از ارسال مطمئن شوید که تمام کادرها را پر کرده‌اید.
  • برای اخذ ویزای دانشجویی کانادا باید به تمامی سوالات سایت اداره مهاجرت به شکل دقیق پاسخ بدهید.
  •  انگیزه نامه یکی از مدارک مهم ویزای تحصیلی است که باید به‌ همراه درخواستتان ارائه کنید.
  •  تا فراموش نکنید که تمام دستاوردهای تحصیلی و هدفتان را در انگیزه نامه ذکر کنید.
  •  برای تمامی این موارد قطعاً وجود یک مشاوره تحصیلی نیاز خواهید داشت.
آیلند ویزا آیلند ویزا