آیلند ویزا

مزایای سرمایه گذاری در کانادا

Rate this post

در شرایط حال حاضر کشور کانادا برای سرمایه‌گذاری مهاجران و افراد خارجی موقعیت جذابی دارد. مزایای سرمایه گذاری در کانادا بیشتر به دلایلی مانند سیاست‌های مهاجرتی، سیستم مالیات و حمایت‌هایی که دولت برای سرمایه‌گذاران خارجی در نظر گرفته تا حدی جذاب است که سرمایه‌گذاران خارجی نه ‌تنها ثبت شرکت می‌کنند بلکه اقدام برای خرید ملک اقدام می‌کنند.

این افراد تصمیم می گیرند به‌طور دائم در کانادا اقامت داشته باشند. در حقیقت یکی از مهم‌ترین دلایل در میان مزایای سرمایه گذاری در کانادا انواع مشوق‌های دولت کانادا برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی است. کانادا یکی از کشورهای شاخص گروه G20 بوده و اقتصاد پایدار برجسته‌ترین ویژگی آن است. اقتصاد کانادا در زمینه فروش از سال 2007 رشد چشمگیری داشته و فرصت‌های ویژه‌ برای مهاجرانی از خارج از مرزهای این کشور ایجاد کرده‌است.

برای استارت آپ کانادا کلیک کنید

یکی از نقاط قوت بازارهای کانادا این است که در چند سال گذشته به‌طور مداوم عملکرد مثبتی را نشان داده ‌است. در شرایطی که بازارهای جهانی با بحران‌های مالی مختلفی دست‌ و پنجه نرم می‌کنند، کانادا همچنان ثبات مالی خوبی را تجربه کرده ‌است. البته مزایای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری به این‌جا ختم نمی‌شود و موارد دیگری را نیز در بر می‌گیرد که برجسته‌ترین آن‌ها را در این فرصت بیان می‌کنیم.

 سطح بالای امنیت در کانادا

استانداردهای امنیت یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی است. این امنیت ابعاد مختلفی دارد و مواردی از قبیل حفظ ایمنی شهروندان در خیابان‌ها، برقراری صلح و آرامش در شهر یا حفاظت در برابر  جرائم آنلاین را در برمی‌گیرد.

برقراری امنیت این روزها به یکی از شاخص‌های اصلی تعیین کیفیت زندگی در یک کشور تبدیل‌شده است. از این لحاظ کشورهایی مانند سوئیس حرف اول را می‌زنند؛ اما کانادا هم از نظر امنیت در میان ده کشور برتر جهان است.

ویزای دائم کانادا

یکی از بزرگ‌ترین مزایای سرمایه گذاری در کانادا دریافت اجازه اقامت دائم برای مهاجران و همسر و فرزندانشان است. به‌عبارتی یکی از معتبرترین  انواع اقامت، اقامت از طریق سرمایه‌گذاری در کانادا است. کانادا دارای جامعه‌ای چند فرهنگی اما آرام و باثبات است که با آغوش باز از مهاجران خارجی و قانونی استقبال می‌کند و با سیاست پذیرش آسان، زمینه را برای پیشرفت‌های همه ‌جانبه کشورش فراهم کرده‌است. بر مبنای گزارشات OECD کانادا در زمره بهترین و انعطاف‌پذیرترین کشورهای جهان برای پذیرش اتباع خارجی و اقلیت هاست. یکی از نکات قابل‌توجه دیگر این است که مهاجرانی که در کانادا سرمایه‌گذاری می‌کنند به ‌عنوان یک شهروند کانادایی شناخته می‌شوند و می‌توانند آزادانه به اکثر کشورهای جهان سفر کنند. در ضمن این افراد تحت پوشش بیمه‌ای این کشور قرار می‌گیرند و بسیاری از خدمات پزشکی و بهداشتی را به‌ صورت رایگان یا با هزینه کم دریافت می‌کنند.

فرد متقاضی اقامت و همسر و فرزندانش پس ‌از دریافت اقامت دائم می‌توانند از مزایای تحصیل در سیستم آموزشی با کیفیت بالا بهره ببرند. این مزایای تحصیلی در هر مقطعی فراهم است.

 افزایش رشد سرمایه

سرمایه گذاری در کانادا : مسلماً مشاهده تصاویر رؤیایی دریاچه‌ها و ارتفاعات جذاب این کشور دل هر آدمی را می‌برد اما هر فردی که برای مهاجرت اقدام می‌کند قاعدتاً به ‌دنبال کیفیت بهتر زندگی، حفظ ارزش سرمایه و رشد اقتصادی بیشتر است. خوشبختانه کشور کانادا قوی‌ترین و باثبات‌ترین اقتصادهای دنیا را دارد و با فرصت‌های شغلی متنوعی که برای سرمایه‌گذاران خارجی فراهم کرده‌است هر فردی را برای اقامت ترغیب می‌کند.

سیستم بانکی کانادا بستر ایمن برای رشد اقتصادی بوده و یکی از بزرگ‌ترین عوامل دلگرم‌کننده مهاجران برای سرمایه‌گذاری سودآور در این کشور است. سطح بالای استانداردهای زندگی که در اثر وجود همین امنیت اقتصادی فراهم می‌شود باعث شده کانادا دومین رتبه استانداردهای کیفی زندگی G20 را در میان کشورهای دیگر بدست بیاورد.

سرمایه گذاری در کانادا : یکی دیگر از نقطه قوت‌های بزرگ کانادا شراکت تجاری با ایالات‌ متحده و چین و مکزیک است. این روابط تجاری گسترده موجب شده کانادا از لحاظ سیاسی هم دارای ثبات و پایداری قابل‌توجهی باشد. سیاست‌های مالی متعادل کانادا باعث شده تا ریسک تورم در این کشور تا حد بسیار زیادی کاهش داشته باشد. با توجه به گزارشات به ‌نظر می‌رسد نوسانات مالی و تورم در کانادا از ایالات متحد هم کمتر باشد. در چند سال گذشته بحران‌های مالی کانادا کمترین میزان را در میان کشورهای G7 داشته ‌است.

نرخ کم مالیات در کانادا

یکی از بزرگترین مزایای سرمایه گذاری در کانادا نرخ پایین مالیاتی است که به خصوص برای افرادی که قصد ثبت شرکت یا خرید ملک در این کشور را دارند بسیار اهمیت خواهد داشت. در این شرایط سرمایه گذاران مجبور نیستند با راه اندازی یک تجارت نوپا مقدار زیادی از سرمایه شان را صرف مالیات کنند.

آیلند ویزا آیلند ویزا