آیلند ویزا

مزایای زندگی در کبک کانادا

Rate this post

مزایای زندگی در کبک کانادا

کبک شهری زیبا و خاطره ‌انگیز در کرانه رود سنت لارنس، به‌ خاطر سبک معماری کلاسیک و اروپایی‌اش در میان شهرهای کانادا شهرت و محبوبیت فراوانی دارد. کبک از لحاظ تاریخی جذابیت‌های خیره‌کننده‌ای را در خود جای داده ‌است. دیوارهای حصار شهر تاریخی کبک در شمال آمریکای شمالی تنها دیوارهای تاریخی است که همچنان استوار و پابرجا مانده ‌است. این آثار تاریخی در سال ۱9۸۵ به در  میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.در ادامه به مزایای زندگی در کبک کانادا می پردازیم.

مزایای زندگی در کبک کانادا علاوه‌ بر دیدنی‌های بی‌نظیر تاریخی شامل جلوه‌های چشم نوازی از جنگل‌های وسیع، تپه‌های دورانی سرسبز و مسیرهای آبی فراوان است. در واقع می‌توان گفت ایالت کبک دریاچه و مسیرهای آبی بسیار زیادی را در خود جای داده و همین عامل موجب شده آب بکر و تر و تازه‌ای نسبت ‌به سایر استان‌های کانادا داشته باشد.

کبک سیتی به دلیل میزبانی کارناوال‌ها و جشنواره‌های مختلف که در روزهای مختلف سال برگزار می‌شود، یکی از پربازدیدترین شهرهای کانادا است. وجود موزه‌های و مکان‌های تاریخی متنوع محبوبیت این شهر را دوچندان کرده ‌است.

آب ‌و هوای کبک سیتی کانادا

همان‌طور که اشاره کردیم شهر کبک در امتداد رودخانه سنت لارنس کانادا و در مجاورت محل تلاقی با رودخانه سنت چارلز شکل گرفته است. به دلیل قرارگیری در امتداد این کرانه‌های آبی بیشتر وسعت منطقه دشت‌های کم‌ارتفاع است.

طبیعت بی‌نظیر و زندگی شهری در تعامل آرام

رودخانه پر امتداد و باشکوه در خیابان لارنس در شهر کبک به ‌عنوان یکی از مهم‌ترین آبراهه ‌های آمریکای شمالی شهرت دارد. کبک سیتی مرکز استان کبک تابستان‌های گرمی دارد، به‌ طوری‌که دمای هوا در برخی از ماه ها به بالای ۳۰ درجه هم می‌رسد. با این وجود سرمای زمستان همچنان پابرجاست و گاهی تا ۲۰ یا ۳۰ درجه زیر صفر هم می‌رسد.

منطقه رازآلود کبک سیتی در جغرافیایی در گوشه جنوب شرقی استان کبک، در حوالی مرز آمریکا جا خوش کرده ‌است. این شهر زیبا با تعداد فراوان دریاچه و رود و کوهستان در کنار جنگل‌های مخلوط لوور که درختانش سر به ‌فلک‌کشیده است محیطی رؤیایی برای استراحت و گشت ‌و گذار خلق کرده ‌است. تفریحات و ورزش‌های سرگرم‌کننده متنوعی مانند اسکی، پیاده‌روی، اتومبیل برفی، دوچرخه‌سواری، شکار، ماهیگیری و قایق‌رانی و.. گردشگران داخلی و خارجی را هر روز بیشتر مجذوب این منطقه می‌کند. کبک سیتی منطقه‌ی امن و آرام برای زندگی

مسلماً هر فرد مهاجری که وطنش را ترک می‌کند به‌دنبال آرامش و امنیت بیشتری برای زندگی می‌گردد به‌ همین خاطر است که شهر کبک جزء اولویت‌های اقامتی گردشگران و اتباع خارجی محسوب می‌شود. این شهر کمترین نرخ جرم و جنایت در کل آمریکای شمالی را به خود اختصاص داده است. از این‌رو به‌عنوان بهترین و امن‌ترین منطقه برای پرورش فرزندان در کانادا محبوبیت و شهرت زیادی پیدا کرده‌ است.

کبک شهری با تلفیق فرهنگ و تاریخ و مدرنیته و طبیعت بکر و بی‌نظیر بازتاب‌دهنده نماد شهری آرام و گرم برای شروع زندگی است. از ویژگی‌های بارز مردم این شهر می‌توان به گرمی و صمیمیت، میهمان ‌نوازی و پویایی اشاره کرد.

در کنار همه مزایای زندگی در کبک کانادا  با وجود اقتصاد پایدار و ثبات اجتماعی کیفیت زندگی بسیار ایده‌آل است. میزبانی انواع جشنواره‌ها و رویدادهای برجسته هم مزید بر علت می‌شود تا فضایی شاد و پرهیجان برای مردمان شهر مهیا باشد.

شرایط بهداشتی ‌درمانی

خوشبختانه در این شهر از یک سری خدمات بهداشتی درمانی رایگان برای خود و خانواده‌تان برخوردار خواهید بود. البته برای اینکه بتوانید مانند شهروندان کبک از خدمات بیمه در این ایالت بهره‌مند شوید باید پس ‌از مهاجرت به کانادا و یا اقدام برای سرمایه‌گذاری در کبک یک دوره انتظار سه ‌ماهه را سپری کنید، تا امکان برخورداری از خدمات درمانی رایگان برای شما فراهم شود.

شرایط کاری مناسب از مزایای زندگی در کبک کانادا

شرایط کار در کبک بسیار مساعد است به ‌همین دلیل افراد زیادی کبک را برای زندگی در کانادا انتخاب می‌کنند. شهروندان کبک درآمد کافی برای تامین هزینه‌های زندگی به دست می‌آورند و می‌توانند بخشی از آن را نیز پس‌انداز کنند.

حداقل میزان دستمزد توسط دولت کانادا بر مبنای استانداردهای هزینه های زندگی تعیین می شود. پس ‌از ورود به خاک کانادا برای ‌اینکه بتوانید در کسب ‌و کاری در این ایالت به‌ طور قانونی اشتغال به کار داشته باشید، باید ابتدا شماره بیمه تامین اجتماعی اختصاصی تان را دریافت کنید.

بنابراین به ‌محض مستقر شدن در استان کبک برای دریافت این شماره اقدام کنید. اهمیت این موضوع به این خاطر است که کارفرمایان کانادایی می‌توانند به کمک آن توانایی‌ها، کیفیت کاری و تجربیات شما را در این ایالت مورد بررسی قرار دهند. برای اینکه در کبک کار مناسب‌تری پیدا کنید باید مهارت‌های زبانی خود را در انگلیسی و فرانسه تقویت کنید. این قابلیت فرصت های کاری بیشتری را پیش رویتان می گذارد.

آیلند ویزا آیلند ویزا