آیلند ویزا

صفر تا صد مهاجرت به کانادا

Rate this post

کانادا همیشه سرزمین فرصت‌های شغلی متنوع برای کسانی که مایل به اقامت در این کشور هستند، بوده است. با ارائه خدمات پزشکی باکیفیت، تسهیل سرمایه‌گذاری‌های کم‌خطر و حمایت از تاسیس استارت آپ های جدید، کانادا به مقصدی موردعلاقه برای مهاجران تبدیل‌شده است. در این مقاله از سایت آیلند ویزا به بررسی صفر تا صد مهاجرت به کانادا خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا اطلاعات ارشمندی در این باره به دست بیاورید.

مهاجرت از طریق استارتاپ کانادا‌

اگرچه مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ ها و کارآفرینی در رده مهاجرت سرمایه‌گذاری قرار می‌گیرد، اما با روش‌های معمول سرمایه‌گذاری که در آن افراد به‌ سادگی برای خرید ملک، اوراق بهادار یا سرمایه‌گذاری در شرکتی در کشور مقصد، سرمایه‌گذاری می‌کنند، متفاوت است. در مورد مهاجرت استارتاپی کانادا  و کارآفرینی، افراد علاوه بر تأمین سرمایه، باید فعالانه به کار، اشتغال و فعالیت ‌های تجاری نیز بپردازند. از این ‌رو، توضیح این روش با جزئیات بیشتر برای جلوگیری از سردرگمی با رویکردهای فقط سرمایه مهم است.

اگر صاحب یک استارتاپ نوآور هستید و مایل به ادامه کار خود در محیطی پر جنب‌وجوش و از نظر اقتصادی پیشرفته هستید، استارت کانادا برای شما مناسب است. یکی از مزایای این روش این است که می توانید نزدیکان خود را نیز به همراه داشته باشید.

به‌ عنوان یک استارتاپ، باید برای ویزای کانادا نیز درخواست دهید. به ‌طور معمول، روند بررسی برای ویزای راه‌اندازی حدود 12 تا 16 ماه طول می‌کشد، گاهی اوقات حتی کمتر.

مهاجرت به کانادا

دلایل جذب مهاجران توسط کانادا

  • زیبایی طبیعی کانادا با فضاهای باز، کوه ‌ها، درختان و دریاچه ‌ها.
  • جامعه­ای آزاد که به حقوق اولیه بشر که در منشور حقوق بشر آمده است احترام  می گذارد.
  • ثبات سیاسی، فرصت‌ های تجاری عالی و سیستم بانکی قوی.
  • تجارت آزاد با ایالات متحده و مکزیک تحت توافقنامه نفتا.
  • شهرت بین المللی و رتبه بالای سیستم آموزشی و دانشگاه های کانادا.
  • سیستم مراقبت های بهداشتی عالی و شبکه ای سخاوتمندانه از برنامه ‌های کمک های اجتماعی.
  • کانادا مهاجران را در سازگاری، یادگیری زبان، یافتن شغل، آموزش و مسکن از طریق همکاری بین دولت و سازمان های اجتماعی درک می کند و از آنها حمایت می کند.
  • کانادا به دلیل امنیت و مردم مهمان نوازش به ‌طور پیوسته به ‌عنوان یکی از بهترین مکان ها برای زندگی توسط سازمان ملل متحد رتبه بندی می شود.

چرا کانادا بهترین مقصد برای مهاجرت در نظر گرفته می شود؟

کانادا به دلیل اقتصاد قوی، فرصت‌های شغلی فراوان، کیفیت زندگی بالا و سیستم آموزشی عالی، گزینه جذابی برای مهاجران است. در ادامه به برخی از مزایای مهاجرت به کانادا اشاره می کنیم:

  • اقتصاد قوی و باثبات: کانادا دارای یک اقتصاد قوی و قابل اعتماد است که در رتبه دهم جهانی قرار دارد و یکی از اعضای گروه هفت (G7) است. علاوه بر این، این کشور نرخ بیکاری پایینی را حفظ کرده و چشم انداز شغلی متعددی را برای مهاجران تضمین می کند.
  • فرصت ‌های شغلی فراوان: کانادا فعالانه به دنبال کارگران ماهر و متخصص است و برنامه ‌های مهاجرتی مختلفی را برای جذب آنها از سراسر جهان ارائه می دهد.
  • کیفیت زندگی بالا: کشور کانادا برای ساکنان خود استاندارد بالایی از زندگی را فراهم می کند. امکانات رفاهی و اجتماعی پیشرفته، سیستم مراقبت های بهداشتی استثنایی و شرایط آموزشی ایده ال را ارائه می دهد.
  • سیستم آموزشی باکیفیت: کانادا به سیستم آموزشی درجه یک خود افتخار می کند. این کشور اروپایی دارای دانشگاه ها و کالج های معتبری است که به دانشجویان از سراسر جهان امکان دسترسی به یک تجربه آموزشی با کیفیت را تقدیم می دهد.
  • استقبال از مهاجرت: کانادا نگرش استقبال کننده و فراگیر را نسبت به مهاجران نشان می دهد. این کشور سیاست های مهاجرتی مناسبی را برای جذب افراد از هر گوشه ای از جهان اجرا کرده است.

مجموعه عوامل فوق باعث شده است تا کانادا به عنوان یکی از بهترین مقاصد مهاجرت به اروپا شناخته شود.

همچنین: استارتاپ کانادا

سخن پایانی

علاوه بر نکاتی که گفته شد، در طول بررسی درخواست ویزای راه‌اندازی دائمی خود، می‌توانید برای اقامت موقت و اجازه کار در کانادا نیز درخواست دهید. در تمام روش ‌های ذکر شده در بالا، افرادی که مهاجرت سرمایه‌گذاری به کانادا را انتخاب می‌کنند، می توانند  درخواست همراهی همسر و فرزندان خود را نیز داشته باشند.

آیلند ویزا آیلند ویزا