آیلند ویزا

سرمایه گذاری در کبک 2021

Rate this post

سرمایه گذاری در کبک 2021 یکی از قابل ‌اعتمادترین شیوه‌های اقامتی کاناداست که هرساله متقاضیان را از سراسر دنیا به این به منطقه می‌کشاند. ازاین ‌رو دولت کبک این برنامه را در قالب طرح‌هایی سهمیه‌بندی کرده‌است. مهاجرت به کبک کانادا طبق آمارهای سازمان بین‌المللی مهاجرت کانادا، یکی از بهترین شهرهای دنیا از لحاظ تامین شرایط مناسب زندگی برای اقامت است.

کانادا به دلیل وجود امنیت کامل، فرصت عالی برای زندگی و کسب‌ وکار، هزینه‌های معقول زندگی و… یکی از بهترین کشورهای مهاجرپذیر جهان است. دولت کبک تغییرات خاصی در برنامه سرمایه‌گذاری 2021 اعمال کرده که به ‌زودی آن‌ها را اعلام می‌کند. ازآنجایی‌که دولت کبک به‌طور قانونی می‌تواند این برنامه مهاجرتی را تا 31 مارس 2023 (حداکثر زمان مجاز برای تمدید توسط قانون) به شکل معلق درآورد اما دولت می خواهد از بهینه بودن و کارآمدی این تغییرات جدید اطمینان کافی حاصل کند.

بر این اساس اداره مهاجرت کبک با صاحبان بیزینس‌های استانی کبک نشست‌هایی داشته و از آن‌ها تقاضا کرده نیازها و خواسته‌هایشان را در یک مهلت زمانی چهل و پنج روزه به این اداره بفرستند. ازاین ‌رو براساس تبادل نظرهای انجام ‌شده با مدیران بیزینس‌های استان کبک اعمال تغییرات جدید برای برنامه سرمایه گذاری در کبک 2021 آخرین مراحل از این قوانین باید توسط دولت فدرال کانادا برای اجرای برنامه‌های جدید مجوز دریافت کند. تصمیم های مثبت برای متقاضیان مهاجرت به کبک

طبق اخبار منتشرشده اداره مهاجرت کبک می‌خواهد بر مبنای نظر صاحبان بیزینس‌ها و مشاغل بزرگ استان، شرایط مهاجرت کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را در کبک تسهیل کند. ازاین‌ رو خبر خوش این است که در تغییرات جدید اولویت به ورود سریع سرمایه‌گذاران و کارآفرینان متقاضی برای مهاجرت به کبک اختصاص داده شده ‌است. منظور از شرایط ورود سریع به کانادا این است که متقاضیان برنامه اقامت سرمایه‌گذاری کبک می‌توانند پیش ‌از صدور ویزای دائم کانادا به این کشور وارد شوند.

این اصلاحات بسیار مهم موجب می‌شود روند آهسته بررسی پرونده‌های سرمایه‌گذاری در کبک که در حال حاضر وجود دارد، شکل دیگری پیدا کند.

 شرایط گزینش مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کبک 2021

سرمایه گذاری در کبک 2021 : سرمایه‌گذاران در این برنامه مهاجرتی باید واجد شرایط دریافت گواهی باشند که منوط به دارا بودن شرایط زیر است:

*حداقل دو سال سابقه مدیریت در زمینه‌های کسب ‌وکار تجاری و صنعتی، مزرعه‌داری و یا کار برای مؤسسات قانونی مثلاً یک سازمان بین‌المللی و دولتی

* داشتن حداقل دارایی دو میلیون دلار که از مسیرهای قانونی به‌دست‌آمده است. ( این دارایی با نرخ دلار بانک مرکزی در ایران محاسبه می‌شود)

* سرمایه‌گذاری به میزان یک میلیون و دویست هزار دلار کانادا برای پنج سال در کبک کانادا انجام دهد

* قصد اقامت در کبک را داشته باشد

* با یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری واسطه‌ای که مورد تأیید دولت کاناداست، قرارداد داشته باشد

 مزایای برنامه سرمایه گذاری در کبک 2021

سرمایه گذاری در کبک 2021 : درحال ‌حاضر اقامت از طریق سرمایه گذاری تنها مسیر مستقیم برای کسب اقامت دائم کانادا می‌باشد و مزایای زیادی را به دنبال دارد که شامل موارد زیر است:

نیاز به تحصیلات دانشگاهی و داشتن مهارت‌های زبانی در این برنامه چندان مورد تأکید نیست

شرایط سنی خاصی ندارد

می‌توان شیوه فایننسینگ را به ‌جای سرمایه‌گذاری مستقیم انتخاب کرد

پس ‌از کسب اقامت دائم شرایط و محدودیتی وجود ندارد

تمام اعضای خانواده سرمایه‌گذار اقامت دائم کانادا دریافت می‌کنند

پس‌از کسب تایید از اداره مهاجرت استان کبک دریافت ویزای اقامت دائم از دولت فدرال کانادا ریسک خیلی کمی دارد

برنامه سرمایه‌گذاری کبک هر سال از میان متقاضیان مهاجرت ثبت ‌نام به عمل می‌آورد و هنگامی‌که ظرفیت سالانه تکمیل شد، پذیرش درخواست‌های جدید را به تعلیق درمی‌آورد

آخرین تغییرات در شرایط برنامه سرمایه‌گذاری در سال 2018 شکل گرفت و احتمالاً ثبت ‌نام از داوطلبان جدید از آوریل 2021 امسال شروع می‌شود. درضمن احتمال دارد تغییراتی در شرایط پذیرش اعمال شود که پیش ‌از شروع پذیرش اطلاع ‌رسانی می‌شود.

در برنامه جدید اقامت از طریق سرمایه گذاری در کبک 2021 ، شرایط متفاوتی مانند عدم نیاز به مدرک تحصیلی و مهارت‌های زبان، نیاز نبودن به اجرای طرح بیزینس و سکونت داشتن در محلی خاص و همچنین اعطای اقامت دائم از زمان ورود به کانادا به همسر و فرزندان افزوده شده است. از این رو برای صاحبان مشاغل و مهاجران خارجی که استطاعت مالی دارند، این برنامه سرمایه گذاری جدید جذابیت بالایی خواهد داشت. در این برنامه متقاضی و همسر و فرزندان زیر 22 سال اقامت دریافت دائم می کنند و اجازه ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی متناسب با شرایط شان را خواهند داشت

آیلند ویزا آیلند ویزا