آیلند ویزا

دریافت ویزای اقامتی کانادا

Rate this post

برای دریافت ویزای اقامتی کانادا راهکارهای متنوعی وجود دارد که هر فرد با توجه به شرایط زندگی و نوع علایق و اهداف خود یکی از مسیرها را انتخاب کرده و برای ویزای کانادا درخواست می دهد.

ویزای اقامت دائم کانادا با ثبت شرکت

فرایند ثبت شرکت یا owner operator یکی از راهکارهای دریافت اقامت کانادا است. در این برنامه رقابتی افراد می‌توانند کسب‌وکاری را در کانادا راه‌اندازی کرده و یا خریداری کنند. نکته مثبت این برنامه اقامتی کانادا این است که مانند برنامه استارت‌آپ کانادا نیازی به سرمایه‌گذاری بزرگ ندارد بلکه این میزان سرمایه با توجه به نوع بیزینس متفاوت خواهد بود.
ضمنا اجباری برای ارائه مدرک زبان ندارید و کل پروسه برنامه مهاجرتی می‌تواند در عرض کمتر از یک‌سال به سرانجام برسد.

ویزای تحصیل کانادا

یکی از راهکارهای سریع و مناسب برای مهاجرت به کانادا و کسب اقامت این کشور اقدام کردن از مسیر دریافت ویزای تحصیلی کاناداست. تحصیل در کانادا رؤیایی است که اغلب دانشجویان ایرانی آن را در سر می‌پرورانند. با شروع تحصیل در کانادا علاوه ‌بر برخورداری از امکانات عالی آموزشی پس ‌از پایان تحصیلات و گذراندن دوره آموزشی وارد بازار کار می‌شوید و می‌توانید برای اقامت دائم کانادا درخواست بدهید.
البته ناگفته نماند که در استان کبک حتی می‌توانید پس‌از پایان دوره تحصیل بدون داشتن سابقه کار تقاضای ویزای اقامتی کانادا به طور دائم داشته باشید. یکی از مزایای بزرگ دیگر دریافت ویزای تحصیلی کانادا همراهی همسر و فرزندان فرد متقاضی است. در ضمن همسر متقاضی می‌تواند ویزای کار تمام وقت دریافت کند.
فرزند یا فرزندان این شخص نیز از تسهیلات تحصیل رایگان در کانادا بهره‌مند می‌شوند. نکته قابل‌توجه این است که در مسیر دریافت ویزای تحصیلی کانادا برای دستیابی به اقامت دائم کانادا نیاز به تمکن مالی مناسب خواهید داشت.
هنگامی‌که صحبت از دریافت ویزای تحصیلی کانادا به میان می‌آید، این مسئله برای اغلب افرادی که که تجربه‌ ای در این زمینه ندارند پیش می‌آید که آیا داشتن مدارک زبان هم در روند دریافت پذیرش کالج‌های کانادایی نیاز است؟
در پاسخ باید بگوییم برای دریافت ویزای تحصیلی این کشور عوامل متعددی دخیل هستند اما بدون داشتن مدرک زبان هم دریافت پذیرش کالج‌های کانادایی میسراست.

مزایای ادامه تحصیل در کانادا

کانادا از لحاظ سطح آموزشی و علمی در رتبه اول دنیا قرار گرفته، به‌گونه‌ای که استعدادهای کشف نشده آمریکا مقصد اول‌شان این کشور است. مزید بر اینکه با وجود دارا بودن رتبه دهم میانگین درآمد سرانه ملی و رتبه نهم استانداردهای زندگی دیگر جای تردیدی برای تصمیم به مهاجرت تحصیلی به این کشور باقی نمی‌ماند.
درحال‌حاضر کانادا کشوری ایده‌آل با سطح بالای استانداردهای زندگی بهترین گزینه برای کار و ادامه تحصیل است. با مهاجرت به این کشور به درآمدی ایده‌آل با هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه زندگی و خدمات درمانی و سلامت فوق‌العاده با هزینه‌های پایین دست خواهید یافت.
یکی از مزایای بزرگ دیگر کسب ویزای اقامتی کانادا این است که با وجود این‌که کشورهای اروپایی با دولت‌های ناسیونالیست و محافظه‌کار روزبه‌روز مسیرهای ورودی شان را به روی مهاجران خارجی می‌بندند، اما دولت کانادا با سیاستی باز و روشنفکرانه و مثبت با انتخاب افراد اصلح و مستعد از میان مهاجران زمینه را برای موفقیت افراد و بالا رفتن سطح علمی و مهارتی کشورش می‌گشاید. شاید یکی از دلایلش همین می‌باشد که این کشور از سوی سازمان ملل متحد به‌عنوان یکی از بهترین کشورها از لحاظ استانداردهای زندگی معرفی ‌شده است. علاوه ‌بر مواردی که ذکر شد با دریافت اقامت کانادا به تسهیلات فراوانی دست پیدا می‌کنید که به مهم‌ترین آن‌ها در این فرصت اشاره می‌کنیم.
* فراهم بودن امکانات مهاجرت قانونی به کانادا برای فرد متقاضی به‌همراه تمام اعضای خانواده *دریافت خدمات پزشکی و آموزشی تا پیش‌از ورود به دانشگاه با کیفیت بالا و هزینه‌های خیلی مناسب
* امکان مهاجرت قانونی از مسیرهای مختلفی مانند نیروی متخصص کبک، نیروی متخصص فدرال، کارآفرینی، سرمایه‌گذاری، خوداشتغالی، PEQ، اقامت تحصیلی و دانش‌آموزی و….
* امکان کسب اقامت دائم کانادا در مدت ۳ سال پس‌از ورود به کانادا
*دریافت حمایت‌های ویژه همه‌جانبه پس ‌از مهاجرت و راه‌اندازی کسب‌وکار در این کشور توسط مهاجران و اعمال حداقل قوانین دولتی در مقدمات شروع کار و اعطای وام و تسهیلات سوبسیدی *بهره‌مند شدن از امکانات رفاهی دولت کانادا همچون آموزش رایگان، خدمات بهداشتی درمانی رایگان، بیمه بیکاری و بیمه بازنشستگی و…
* دسترسی به بازارهای جهانی و فرصت بازاریابی در بازارهای گسترده مکزیک و آمریکا برمبنای معاهده NEFTA (نفتا)
* پذیرش افراد با فرهنگ‌ها و ملیت‌ها و مذاهب و هر گونه گرایشات اجتماعی مختلف در کانادا

آیلند ویزا آیلند ویزا