آیلند ویزا

بهترین شهر کانادا برای ایرانیان

4.5/5 - (8 امتیاز)

قطعاً کسب اطلاعات کافی درمورد شهرهای مختلف کشور کانادا برای کسانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، از اهمیت بسزایی برخوردار است. کانادا پس‌ از روسیه یکی از کشورهای پهناور بود که متشکل از ۱۰ استان و ۳ قلمرو می‌باشد. در این کشور شهرهای بزرگ و کوچک وجود دارد که بایستی با در نظر گرفتن شرایط مختلف هر یک از آن‌ها را برای مهاجرت اقدام کند. اگر شما نیز قصد زندگی و مهاجرت به کشور زیبا را دارید و در حال برنامه‌ریزی برای مهاجرت هستید، پیشنهاد می‌شود که تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا در مورد بهترین شهر کانادا برای ایرانیان و توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

مجموعه آیلند ویزا سالیان زیادی است که در زمینه مهاجرت به افراد کمک می‌کند. چنانچه شما می‌خواهید جهت اخذ ویزای تحصیلی اخذ اقامت استارتاپ کانادا اقدام کنید، می‌توانید به مجموعه ما اعتماد کنید.

بهترین شهر کانادا

مهاجرت به شهرهای مختلف کانادا

زمانی‌ که صحبت از بهترین شهرهای کانادا برای زندگی می‌شود، ممکن است از همان ابتدا سبک زندگی ایرانیان از همه چیز بیشتر مهم‌تر باشد. اما در حقیقت شما بایستی حتماً چالش‌های اولیه زندگی در این کشور را در نظر بگیرید و به فاکتورهای دیگر اهمیت بدهید. می‌توان گفت شهرهای زیادی در کانادا برای ایرانیان مناسب است. ما در ادامه مطلب در مورد هر یک از آن‌ها توضیحاتی را به شما ارائه خواهیم داد. تا درنهایت بتوانید براساس شرایط خود و ترجیحی که دارید، هر یک از این شهرها را انتخاب کنید.

کدام شهرها برای زندگی بهتر است؟

کانادا کشوری مهاجرپذیر است و به دلیل گستردگی، ثبات اقتصادی و داشتن فناوری‌های مدرن، وجود مراکز آموزشی بسیار پیشرفته و معتبر در سراسر دنیا، دارای پتانسیل بالایی برای جذب مهاجرین است. اگر بخواهیم به‌ طورکلی درمورد مهاجرت و زندگی در  کانادا صحبت کنیم، باید بگوییم که در هر ۱ از شهرهای این کشور فرصت کار و تحصیل برای مهاجرین وجود خواهد داشت. اما قطعاً در شهرهای بزرگ و پرجمعیت شانس بیشتری برای کار و استخدام سریع‌تر وجود دارد. پس منطقی‌ترین انتخاب برای پیدا کردن بهترین شهر کانادا برای ایرانیان شهرهای پرجمعیت و بزرگ است. توصیه می‌شود که تنها به آمارها و اطلاعاتی که در فضای رسانه‌ها وجود دارد اعتماد نکنید و به‌طور جزئی در این‌ باره به تحقیق بپردازید.

 

معرفی بهترین شهرهای کانادا برای ایرانیان

از جمله بهترین شهرهای کانادا برای ایرانیان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین شهر کانادا

ونکوور بهترین شهر کانادا برای ایرانیان

ونکوور جزو بهترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای کشور کانادا به حساب می آید که به دلیل طبیعت فوق‌ العاده و فرهنگ عالی که دارد در میان مهاجرین محبوب طرف‌داران زیادی را دارا می‌باشد. این شهر دارای مناظر کوهستانی خارق‌العاده‌ای بوده و و در مجاورت اقیانوس آرام قرار گرفته است. در حقیقت شهر مناسبی برای ایرانیانی است که به فعالیت‌های خارج از  فضای خانه نظیر اسکی، اسنو بورد، موج‌ سواری و… علاقه زیادی دارند.

خوشبختانه رتبه ونکوور از لحاظ امکانات رفاهی، امنیت اجتماعی، سیستم آموزش و امور فرهنگی بالا بوده و جزو یکی از شهرهای چند فرهنگی کشور کانادا به حساب می‌آید . می‌تواند  بهترین شهر کانادا برای ایرانیان باشد. شایان ذکر است که بیش‌ از نیمی از جمعیت ساکن ونکوور زبان غیر انگلیسی دارن د و به‌ طور کلی رفتار بسیار صمیمانه‌ای را با مهاجرین تازه‌ وارد خواهند داشت. به‌صورت تقریبی می‌توان گفت مساحت این شهر حدود ۱۱۵ کیلومترمربع بوده و جمعیت آن نیز نزدیک به ۷۰ هزار نفر است.  پس‌ از مهاجرت به کانادا و انتخاب شهر ونکوور در یکی از صنایع زیر بکار مشغول شوید:

  • فیلم و سینما
  • امور مالی
  • تکنولوژی
  • ارتباطات و امور مخابراتی
  • خدمات و سرویس
  • ساخت‌ و ساز گردشگری
  • ماهیگیری

بیشتربخوانید: برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟

تورنتو

بهترین شهر کانادا برای ایرانیان به تورنتو است. در حقیقت این شهر و بسیار پرجنب‌ و جوش  بوده و مهاجران زیادی را تشکیل می‌دهد. و تنوع فرهنگی در تورنتو به‌ وفور مشاهده می‌شود. نیمی از جمعیت این شهر در خارج از کشور متولد شده و  دارای  230  ملیت مختلف است. تورنتو از نظر جمع از نظر فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، فرصت‌ های کاری و همچنین تعداد مهاجرین ایرانی در وضعیت مطلوبی قرار دارد. به‌همین خاطر نیز می‌توان آن را بهترین شهر کانادا برای ایرانیا دانست.

افرادی که این شهر را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند می‌توانند در زمینه‌های زیر مشغول بکار شوند:

  • امور مالی
  • بیوتکنولوژی
  • تجارت و کسب‌ و کار
  • رسانه
  • مهندسی

 شهر کلگری کانادا

این شهر به‌ عنوان یکی از شهرهای آمریکایی کانادا به شمار می‌رود.  دلیل این‌ک ه چند بر خلاف ونکوور و تورنتو، چند فرهنگی و چندملیتی نمی‌باشد. از جنبه‌های مثبت و مثبت شهر کلگری می‌توان به فعالیت‌های خارج از منزل و ماجراجویی اشاره کرد.  زیرا را که دارای مقاصد هنری و فرهنگی متعددی است.

بهترین شهر کانادا

بهترین بهترین شهر کانادا برای ایرانیان برای تحصیل

اگر بخواهید برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنید، بهترین شهرها می‌توانند متشکل از موارد زیر باشند:

 

آیلند ویزا آیلند ویزا