آیلند ویزا

برنامه اقامت در مقدونیه

Rate this post

مقدونیه یکی از کشورهای جنوب شرقی اروپاست و به دلیل واقع شدن در حوزه اروپایی، زیبایی های شگفتی دارد و مقصد بسیاری از مهاجران جویای شرایط بهتر است. به دلیل موقعیت های عالی کسب و کار و نرخ پایین مالیات در این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپایی، افراد از کشورهای مختلف برنامه اقامت در مقدونیه را جدی می گیرند.
بخصوص افرادی که مهاجرت به مناطق دنج و کم جمعیت را می پسندند تمایل زیادی برای زندگی در مقدونیه خواهند داشت. شرایط اقتصادی عالی و رو به رشد این کشور و زمینه مساعدی که برای مهاجران فراهم کرده، جمعیت زیادی را به سمت این کشور سوق داده است.
یکی از مزیت های بزرگ مقدونیه این است که برای عضویت در اتحادیه اروپا کاندید شده و دریافت ویزای این کشور شرایط را برای سفر آزادانه و بدون نیاز به ویزا به کشورهای منطقه شینگن برای شما فراهم می کند.
یکی دیگر از مزایای قابل توجه سرمایه گذاری در مقدونیه امکان اقامت از طریق سرمایه گذاری است. پروسه کسب ویزا در این شیوه کوتاه مدت است و در مدت 3 هفته از زمان درخواست ویزا از سفارت این کشور، رسیدگی انجام می شود. علاوه بر این هنگامی که برنامه اقامت در مقدونیه از طریق سرمایه گذاری را دارید، پس از کسب اجازه اقامت می توانید برای خود و خانواده تان ویزای اقامت مقدونیه را دریافت کنید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در مقدونیه

به دلیل ثبات اقتصادی کشور مقدونیه و ریسک خیلی پایین سرمایه گذاری، ثبت شرکت یکی از گزینه های قابل توجه برای مهاجرت است. یکی از بهترین شیوه هایی که مهاجرت شما در این کشور را تضمین می کند، سرمایه گذاری در کسب و کار در برنامه اقامت در مقدونیه است. برای شروع می توانید از شرکت های تک سرمایه گذار و با مسئولیت های محدود برای پا گرفتن کسب و کارتان استفاده کنید.
بودجه ای که برای راه اندازی چنین کسب و کاری نیاز دارید در حدود 25 هزار یورو است. البته خاطر نشان کنیم که ثبت شرکت به همین سادگی هم نیست.
هنگامی که تصمیم به سرمایه گذاری در شرکتی در مقدونیه را می گیرید و تمایل دارید از این طریق ویزا دریافت کنید، باید بدانید که این فرآیند از زمانی که درخواست خود را رائه می دهید تا بررسی نهایی 3 هفته زمان می برد. پس از طی شدن این پروسه و دریافت اقامت برای خود و خانواده تان و گذشت سه سال می توانید برای اقامت دائم درخواست بدهید.
علاوه بر این پس از سپری شدن 8 سال از زمان شروع اقامت در مقدونیه می توانید درخواست تابعیت مقدونیه ای بدهید.

مزیت برنامه اقامت در مقدونیه

خوشبختانه با امضای یک توافق نامه دوطرفه افرادی که ویزای مقدونیه دریافت می کنند امکان سفر به حدود 100 کشور جهان بدون نیاز به ویزا را خواهند داشت. این کشورها شامل اغلب کشورهای اروپایی و کشورهای حوزه شینگن است. با پیگیری توافقات بیشتر می توان انتظار داشت پس از ملحق شدن مقدونیه به اتحادیه اروپا امکان سفر به کشورهای بیشتری بدون ویزا فراهم شود.
مسلما رضایت زیاد مردم از شرایط حکم فرما بر این کشور باعث شده روز به روز استقبال مهاجران بیشتر شود. اهمیتی که دولت مقدونیه به حقوق شهروندی قائل است، اهتمام برای تغییر شرایط مردم و وجود مشاغل پردرآمد موجب شده مهاجران به ویژه از کشورهای آسیایی در برنامه اقامت در مقدونیه رضایت کافی داشته باشند.

برای استارت آپ کانادا کلیک کنید

دریافت اقامت مقدونیه با شرایط خاص

همیشه مسیرهای ویژه ای برای مهاجرت به کشورهای دیگر برای متقاضیان تعریف می شود که در صورت واجد شرایط بودن می توانند از این فرصت ها استفاده کنند. یکی از شرایط خاص برای دریافت اقامت، شیوه سرمایه گذاری در خرید ملک است. آن طور که یافته های آماری نشان می دهد سرمایه گذاری از طریق ملک در کشور مقدونیه از مناسب ترین شیوه های سرمایه گذاری است.
دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری در خرید ملک، یک بازی دو سر برد است چرا که هم سرمایه شما رشد می کند و هم به واسطه این سرمایه منتقل شده به مقدونیه ویزای اقامت دریافت می کنید. البته فرآیند خرید ملک باید با تاییدیه دولت مقدونیه و تحت نظارت این کشور صورت گیرد، در غیر این صورت حائز شرایط قانونی نخواهد بود.
مدارک لازم برای دریافت تاییدیه خرید ملک در مقدونیه:
به همراه داشتن پاسپورت معتبر خریدار
نامه ای مبنی بر تایید ارزیابی دولت این کشور در مورد درخواست خرید ملک
ارائه نقشه ملکی که تصمیم به خرید آن دارید
ارائه مدارکی که شرایط زمین را در حال حاضر مشخص می کند

آیلند ویزا آیلند ویزا