آیلند ویزا

برنامه اقامتی مقدونیه

5/5 - (1 امتیاز)

برنامه اقامتی مقدونیه :کشور مقدونیه در جنوب شرقی اروپا با اقتصاد رو به ‌رشد و درحال‌توسعه، پایگاه بسیار خوبی برای تجارت و کسب‌وکار است. پائین بودن نرخ مالیات از دلایل اصلی اشتیاق سرمایه‌گذاران برای راه اندازی کسب‌وکارهای نوظهور در این کشور است. در شرایطی که مقدونیه برای عضویت در اتحادیه اروپا کاندید شده، اقامت در این کشور به معنی امکان سفر آزادانه بدون ویزا به کشورهای عضو پیمان شینگن خواهد بود.

داوطلبانی که برای راه‌اندازی کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری در مقدونیه اقدام می‌کنند، ظرف مدت کوتاهی در حدود یک ماه به برنامه اقامتی مقدونیه وارد می‌شوند. پس ‌از این‌که افراد متقاضی موفق به دریافت ویزا شوند، برای همسر و فرزندان وابسته نیز طبق قانون پیوستن اعضای خانواده اجازه اقامت در مقدونیه صادر می‌شود.

ویزای تحصیلی کانادا  بیشتر بخوانید

برنامه اقامتی مقدونیه برای شهروندی

افرادی که برای سرمایه‌گذاری در مقدونیه با هدف کسب‌وکار و دریافت شهروندی این کشور اقدام می‌کنند، در صورت واجد شرایط بودن و کامل بودن مدارک ارائه شده پس ‌از مدت ‌زمان سه هفته از تاریخ تحویل درخواست، اجازه اقامت موقت داده می شود. پس ‌از ورود افراد به ‌همراه خانواده‌هایشان به کشور مقدونیه و سپری شدن ۳ سال از مهلت قانونی اقامت، امکان درخواست برای تابعیت دائم این کشور وجود دارد.

متقاضیانی که تصمیم دارند از طریق شیوه سرمایه‌گذاری به برنامه مهاجرتی مقدونیه وارد شوند باید قادر باشند حداقل به ارزش ۵۰۰ هزار دلار آمریکا را در یک شرکت مورد تأیید دولت مقدونیه سرمایه‌گذاری کنند. در ضمن باید حداقل ۱۰ شهروند مقدونیه ای را در این شرکت بکار گیرند.

مهاجرت به مقدونیه شمالی

تردیدی نیست که یکی از مطمئن ترین روش ها برای مهاجرت به اروپا شیوه سرمایه گذاری در مقدونیه شمالی است. دولت این کشور برای جذب کارآفرینان و سرمایه گذاران بین المللی برنامه اقامتی ویژه ای طراحی کرده است که تحت عنوان برنامه سرمایه گذاری شهروندی مقدونیه شمالی مطرح می شود. بر مبنای قوانین وزارت امور داخلی مقدونیه، متقاضیان خارجی مطابق با شرایط ماده 11 قانون می توانند در کنار تابعیت کنونی خود، شهروندی جمهوری مقدونیه شمالی را کسب کنند.

دولت مقدونیه در راستای پیشرفت اقتصادی کشورش با جذب مشارکت سرمایه گذاران و متخصصان خارجی از برنامه های موفقیت آمیز کشورهایی مانند اتریش، مونته نگرو، قبرس، ایرلند و کشورهای اروپایی پیروی می کند. از آنجایی که این رویکرد دولت مقدونیه برای تطبیق  بیشتر با سیاست ها و برنامه های اتحادیه اروپا و حمایت از منافع شهروندانش انجام می شود، فرصت بسیار خوبی برای ایرانیان خواستار دریافت پاسپورت شهروندی این کشور خواهد بود.

فرصتهای ویژه اقامت با سرمایه گذاری مقدونیه

امکان دریافت شهروندی دائم در یک کشور حوزه اروپایی

بهره مندی از شهروندی در کوتاهترین زمان ممکن

عدم نیاز به مدرک زبانی

دریافت پاسپورت و تابعیت دوم برای ایرانیان

دریافت پاسپورت معتبر و سفر به 125 کشور حوزه شینگن، ژاپن و چین بدون نیاز به ویزا

چرا سرمایه گذاری در مقدونیه؟

دولت مقدونیه محیط تجاری بسیار حمایتی و دوستانه ای را با کمترین میزان دریافت مالیات در میان کشورهای اروپایی فراهم کرده است. شما در این کشور امکان افتتاح حساب بانکی بین المللی با استانداردها و قوانین بانکی FATF و اتحادیه اروپا را دارید. مقدونیه یکی از امن ترین مناطق در میان کشورهای اروپایی با اقتصاد قوی و رو به رشد است. سطح بالای بهداشت و هزینه های پایین زندگی در کنار وجود مناظر زیبا و متنوع و محیطی دوستانه و گرم زندگی را کاملا لذت بخش می کند.

دریافت تابعیت شما در این کشور مدت زمانی در حدود 4 ماه به طول می انجامد. با اقامت در این کشور به ساده ترین شکل ممکن فعالیت اقتصادی تان را شروع می کنید و مکانی برای تولید به عنوان دروازه ای برای ارتباط با کشورهای اروپایی را در اختیار دارید.

شهروندان مقدونیه ای قادر خواهند بود به راحتی برای اقامت کاری، تحصیلی و شغلی و… در کشورهای اروپایی اقدام کنند.

پیوستن به اتحادیه اروپا

همان‌طور که اشاره شد یکی از مزایای بارز ورود به برنامه اقامتی مقدونیه حضورش در یک توافق‌نامه دوجانبه برای عضویت در پیمان شینگن است.

چند سالی است که دولت مقدونیه برای عضویت در اتحادیه شینگن رایزنی می کند. بنابراین اگر شهروندی این کشور را بگیرید در آینده می توانید در یکی از کشورهای اروپایی عضو اتحادیه اروپا زندگی کنید. با این توصیف از واحد پولی مشترکی بهره مند می شوید و امکان توسعه کسب و کار و تجارت تان در جغرافیای گسترده تری را خواهید داشت.

آیلند ویزا آیلند ویزا