آیلند ویزا

استارتاپ های موفق ایرانی

5/5 - (2 امتیاز)

آیا با استارتاپ های موفق ایرانی آشنایی دارید؟ به‌طورکلی، استارت آپ به کسب‌ و کاری تازه تاسیس اطلاق می شود که ایده‌ای تازه و نوآورانه را باهدف گسترش فعالیت‌ های خود مطرح می‌کند. در این مقاله از سایت آیلند ویزا قصد داریم «استارت آپ های موفق ایرانی» را برجسته کرده و برتر ین های کشور را معرفی کنیم. همچنین می‌خواهیم شما را با ویژگی‌های این استارت‌آپ‌های ایرانی آشنا کنیم و معرفی جامعی از این مفهوم بدیع در دنیای تجارت امروز ارائه نماییم.

معرفی استارتاپ های موفق ایرانی

استارت‌آپ نوعی کسب‌وکار مبتنی بر اینترنت را نشان می‌دهد که هم در سطح محلی و هم در سطح بین‌المللی، از جمله در داخل ایران، به سرعت در حال رشد است. استارت آپ های برتر ایران به شرح زیر است:

استارت آپ دیجی کالا

دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی فوق العاده موفق در ایران است که طیف متنوعی از محصولات مانند پوشاک، لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی را ارائه می دهد. پلتفرم گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از طریق آن می‌توانند اطلاعات جمع‌آوری کنند، قیمت‌ها را مقایسه نموده و حتی اگر قصد خرید فوری ندارند، با خدمات مختلف آشنا شوند. بنابراین دیجی کالا بدون شک یکی از بزرگترین استارت آپ های ایران است و جایگاه اولیه را در بین استارت آپ های ایرانی دارد. همچنین این تنها استارت آپ ایرانی است که در بین 100 استارتاپ برتر جهان فهرست شده است.

استارت آپ جابینجا

جابینجا یک استارتاپ ایرانی شناخته شده است که در زمینه کاریابی و استخدام فعالیت می‌کند. این به عنوان بستری عمل می‌کند که در آن کارفرمایان می توانند آگهی های شغلی ارسال کنند و افرادی را که دارای مهارت های لازم برای سازمان خود هستند جذب کنند. به همین ترتیب، جویندگان کار می توانند پروفایل های خود را ایجاد کرده و توانایی های خود را برای یافتن فرصت های شغلی مناسب به نمایش بگذارند.

استارتاپ جعبه

استارتاپی است که با به اشتراک گذاری ویدیوهای تبلیغاتی از رویکرد بازاریابی متمایز استفاده کرده و موفقیت چشمگیری در این زمینه به دست آورده است.

استارتاپ های موفق ایرانی

استارتاپ Tekrator

تککتور یک استارت آپ ضروری در ایران است که با مدیریت و معرفی وب سایت های مفید و قابل اعتماد در حوزه فناوری مدرن، نیازهای علاقه مندان به فناوری را برطرف می‌کند. خدمات با کیفیت آن را در بین بهترین استارت آپ های کشور قرار داده است.

آپارات

همانطور که می دانید آپارات یک پلتفرم اشتراک ویدئو در ایران است که خود را به عنوان سرویس پیشرو در این حوزه معرفی می‌کند. وب سایت آپارات به عنوان نسخه بومی سازی شده یوتیوب عمل می‌کند. با توجه به فیلتر شدن شبکه جهانی در داخل ایران، آپارات با موفقیت به عنوان جایگزین مناسبی برای این پلتفرم در کشور عمل کرده و درآمد قابل توجهی را به همراه داشته است.

دیوار

دیوار یک استارت آپ بسیار محبوب و مشهور ایرانی است. احتمالاً با موقعیت‌ هایی مواجه شده‌اید که می‌خواهید دستگاه‌ های مستعمل بخرید یا اقلامی را بفروشید که دیگر برای شما مفید نیستند. دیوار پلتفرمی است که به فروش محصولات دست دوم اختصاص یافته است. همچنین، به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی اقلامی مانند ابزار، لوازم خانگی و تجهیزاتی را که دیگر نیازی ندارند، بفروشند.

استارت آپ علی بابا

علی بابا یک سیستم آنلاین بسیار معتبر و با سابقه برای خرید بلیط هواپیما و قطار است. علی بابا نه تنها جستجوی جامعی را برای تمام پروازهای بین‌المللی مبدا یا مقصد تهران ارائه می‌کند، بلکه دسترسی به مقصد پرواز و خطوط هوایی خارجی را که امکان خرید آنلاین بلیط وجود دارد را نیز ارائه می‌کند. علاوه بر این، علی بابا مطمئن ترین گزینه برای خرید بلیط چارتر است، زیرا از بازپرداخت آنلاین پروازهای کنسل شده اطمینان حاصل می‌کند.

ترب

در جستجوی معمولی خود، اغلب با نام طرب در کنار دیجی کالا مواجه می شوید. با این حال، خود ترب هیچ محصولی را نمی فروشد و بیشتر شبیه یک موتور جستجو عمل می‌کند. فروشگاه‌ های مختلف به عنوان عضو می‌پیوندند تا دیده شوند و به خریداران امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از فروشندگان را می‌دهند.

استارتاپ اسنپ

یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌ها در حمل‌ونقل در ایران، ارائه خدمات حمل‌ونقل سواری مبتنی بر اینترنت به رهبری اسنپ بود. شهرام شاهکار، فارغ التحصیل MBA از دانشگاه بریتیش کلمبیا، در بازگشت به ایران در سال 2013، ایده یک پلتفرم تاکسی یاب مبتنی بر اینترنت را با الهام از اوبر، بزرگترین سرویس آنلاین سواری در جهان به ارمغان آورد.

سخن پایانی

در این مقاله از آیلندویزا، ارائه دهنده خدمات مهاجرت و درخواست استارتاپ کانادا، به معرفی انواع استارتاپ های موفق ایران اشاره کردیم. استارت آپ یک شرکت در مراحل اولیه است که عملیات اولیه خود را آغاز می‌کند. به‌طور معمول، این شرکت ها حمایت اولیه را از بنیانگذاران رویایی خود دریافت می کنند و باهدف ایجاد و اصلاح یک محصول یا خدمات بر اساس اعتقاد بنیانگذاران به تقاضای بازار آن تأسیس می شوند.

آیلند ویزا آیلند ویزا