آیلند ویزا

سرمایه گذاری در کبک

یکی از روش های مهاجرتی که افرادی که قصد مهاجرت دارند می توانند از این روش استفاده نمایند روش سرمایه گذاری در کبک است . در سال 2018 استان کبک واقع در کشور کانادا برای سرمایه گذاری در کبک به منظور مهاجرت قوانین جدید را وضع نموده است و برای مهاجرت شرایط جدید ایجاد شده است . در این روش شما باید مبلغی را در این استان یعنی کبک سرمایه گذاری کنید .

یکی از شرایطی که این روش مهاجرت دارد این است که تعداد پرونده های موجود در این روش دارای محدودیت است و فقط 1900 پرونده از سوی این استان به منظور سرمایه گذاری انجام می گردد . کشور چین می تواند حداکثر تا 1330 پرونده را به خود اختصاص دهد و بیش از این تعداد نمی توانند پرونده برای رسیدگی ارسال نمایند و بیشتر از این تعداد مورد قبول کشور کانادا واقع نخواهد شد . برای بررسی پرونده ها ترتیب و قانون خاصی وجود ندارد و به صورت تصادفی تعدادی از پرونده ها انتخاب برای مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند و الباقی پرونده با بازگشت داده می شوند . برای افرادی که به زبان فرانسوی تسلط دارند و مدرک زیان آن ها B2 باشد برای آن ها یک امتیاز محسوب می شوند و بررسی پرونده این دست از افراد در الویت برای بررسی قرار می گیرد .

نکته ویژه و حائز اهمیت این است که در صورتی که قصد دارید به وسیله سرمایه گذاری در کبک به کشور کانادا مهاجرت نمایید باید به این نکته توجه کنید که شما باید با یکی از موسسات سرمایه گذاری در کانادا که سوی دولت کانادا معرفی شده است قراردادی داشته باشید . همچنین شما باید بدانید که بستن این قرارداد تا پیش از اینکه پرونده خود را ارسال کنید الزامی است . همچنین باید بدانید که هر کدام از این موسسات دارای یک محدودین ظرفیتی می باشند و بیش از تر حد مجاز و مجوز خود نمی توانند نسبت به تنظیم قرارداد اقدام نمایند .

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های دفتر تماس حاصل فرمایید: 222928000

 

معرفی استان

کبک یکی از  10استان‌ کانادا می باشد. مرکز این استان مونترال میباشد که به تورنتو، نیویورک و شیکاگو نزدیک میباشد. کبک تنها استان کانادا با جمعیت غالباً فرانسوی زبان و تنها استان این کشور است که زبان رسمی آن در سطح استانی فرانسوی است. مونترال تنها شهر امریکای شمالی است که از طرف یونسکو بعنوان میراث بشری بخاطر سبک معماری آن انتخاب گردیده.استان کبک دومین مرکز بزرگ صنعتی و اقتصادی کانادا پس از انتاریو بشمار میرود.

درباره کشور کانادا

  چرا مهاجرت به کانادا؟

  • محیط زیست بدون تهدید همراه با کنترل های زیست محیطی سخت
  • سیستم بهداشتی و آموزشی عالی معتبر در دنیا
  • یکی از امن ترین کشورها برای زندگی کردن
  • یکی از پر ارزش ­ترین گذرنامه ها برای سفرهای بین المللی

مزایای مهاجرت به روش سرمایه گذاری در کبک

  • عدم نیاز به مدارک زبان
  • عدم نیاز به تحصیلات عالیه
  • عدم وجود تعهد در زمینه ایجاد حرفه و بیزینس در کانادا
  • عدم نیاز به طرح توجیهی (Business Plan)
  • امکان انجام مصاحبه فارسی در کمتر از یک سال
  • اخذ اقامت دائم و بدون شرط برای متقاضی، همسر و فرزندان(زیر 22 سال)

شرایط لازم برای متقاضی

  • فرد متقاضی که قصد دارد به روش سرمایه گذاری در کبک به کشور کانادا مهاجرت کند باید حداقل دارای 2 میلیون دلار کانادا دارایی باشد . این دارایی باید به روش قانونی به دست آمده باشد . این دارایی فقط می تواند متعلق به یک نفر باشد یا اینه این دارایی برای یک زوج باشد یعنی درصدی از این دارایی برای آقا و درصد دیگری از این دارایی متعلق به همسر باشد . دارایی که مورد قبول کانادا است دارایی هایی مانند ملک، حساب های بانکی، صندوق بازنشستگی و سهام را شامل می شود.
  • فرد متقاضی باید در 5 سال گذشته حداقل دو سال سابقه مدیریتی به صورت تمام وقت باشد .
  • ثابت کردن تجربه کسب و کار
  • ارائه اسناد و مدارکی که منبع و منشا درآمد را مشخص کند.

سرمایه گذاری در کبک

مدارک مورد نیاز برای سرمایه گذاری در کبک

در ادامه قصد داریم تا به شما مدارکی که برای سرمایه گذاری در کبک نیاز دارید را معرفی کنیم . برای مشاهده مدارک مورد نیاز می توانید چک لیست پایین را بررسی نمایید :

  • دارا بودن کپی برابر با اصل پاسپوت ها که باید دارای حداقل یکسال اعتبار باشد .
  • فرد متقاضی باید برای این روش مهاجرتی پرینت 6 ماه گذشته حساب خود را در دست داشته باشد .
  • فرد متقاضی باید فرم درخواست را امضا و درصورتی که قصد مهاجرت به همراه خانواده را دارد امضای همسر و فریند بالای 22 سال اون نیز نیاز است .
  • قرارداد سرمایه گذاری با متقاضی که پیش تر به آن اشاره کرده ایم را نیز شما باید ضمیه پرونده خود کنید . این قرداد باید توسط هر دو طرف امضا شده باشد .
  • هزینه پروسسینگ فی قابل پرداخت توسط چک از یک موسسه مالی کانادایی
  • مدارک ارزیابی املاک همچنین اسناد مالکیت نیز از جمله مدارک ضروری است که برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کبک باید در دست داشته باشید .
  • درصورتی که دارای سهام هستید باید اساسنامه شرکت، ثبت شرکت و آگهی تغییرات و صورتهای مالی شرکت را نیز داشته باشید .
  • درصورت که در شرکتی سابقه مدیریتی دارید باید علاوه بر گواهی کاری موارد زیر را نیز در دست داشته باشید :
    • 1. اطلاعات تماس
    • وظایف و شرح شغلی
    • حقوق دریافتی
    • و همچنین فیش حقوقی
    • لیست بیمه کارمندان تحت نظر
    • سابقه کسب اموال
    • چارت سازمانی
    • مدارک تحصیلی و یا دیپلم های گرفته شده متقاضی اصلی
    • فرمهای مربوطه

گزینه های سرمایه گذاری

  1. Full Investment

متقاضیانی که این گزینه را انتخاب کرده اند باید حداقل 1,200,000 دلار کانادا را در یک سرمایه گذاری تضمین شده دولتی سرمایه گذاری کنند و آن را به مدت پنج سال نگه دارند. در پایان این دوره، مبلغ تضمین شده کامل به سرمایه گذار بازگردانده می شود.

  1. Financed Investment

پرداخت 350,000 دلار کانادا بدون بازگشت.

مراحل مهاجرت

مرحله 1: تکمیل مدارک، ارسال پرونده و پرداخت هزینه بررسی دولت کبک به مبلغ CAD $ 15235

مرحله 2: دریافت نامه تایید کامل بودن پرونده یا File Number از اداره مهاجرت کبک.

مرحله 3: انجام مصاحبه. بنا به نظر افسر ممکن است متقاضی از مصاحبه معاف شود (Waive) و مستقیما مصاحبه نامه قبولی دریافت شود. در این مرحله مدارک متقاضی و نحوه بدست آوردن دارایی آنها بررسی می شود.

مرحله 4: اعلام نتیجه قبولی و دعوت به پرداخت مبلغ سرمایه گذاری لازم

مرحله 5: بعد از قبولی از کبک و دریافت CSQ ، مدارک لازم برای دولت فدرال ارسال می شود. در مرحله فدرال آزمایشات پزشکی (Medical Check) و بررسی عدم سوء پیشینه انجام می گردد.

مرحله 6: صدور ویزای اقامت دائم کانادا برای متقاضی و خانواده ایشان.

 

دیدنی های کبک کانادا

دیدنی های کبک بزرگ ترین و پر جاذبه ترین ایالت کانادا که حدود یک ششم وسعت این کشور را به خود اختصاص داده، هر انسانی را شیفته خود می کند. شاید به همین دلیل است که ایالت کبک در میان قشنگ ترین استان های کانادا و حتی قاره آمریکا با نام (la Belle Province) تحت عنوان زیباترین شهر این کشور لقب گرفته است. شهر کبک سیتی به عنوان مرکز این استان شناخته می شود و از سوی دیگر مونترال یکی از پرجمعیت ترین و معروف ترین شهرهای کبک کانادا با جاذبه های طبیعی و گردشگری فوق العاده است که هر توریستی را مسحور خود می کند.

سرمایه گذاری در کبک

کبک مناظر بی نظیری از توندراهای منجمد متروک تا شهرهای تاریخی شمالگان را در دل خود جای داده است. این منطقه توریستی از شمال به مدار قطب شمالی و از جنوب به مرز نیویورک و ورمونت، از غرب به آبهای خلیج هادسون منتهی می شود. جالب است بدانید رودخانه سنت لارنس از دیدنی های کبک که وسعتی به اندازه 1200 کیلومتر دارد، یکی از پر تراکم ترین مناطق جمعیتی این استان است. دیدنی های کبک کانادا در شهرهای کوچک و بزرگ از پارک های خلاقانه و هنری، جشنواره ها، مراکز فرهنگی و جاذبه های بکر طبیعت همه و همه در فصول مختلف سال از هزاران توریست داخلی و خارجی میزبانی می کند.

در این فرصت می خواهیم گوشه ای از زیبایی های کبک را به شما معرفی کنیم.

کارناوال کبک

یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی کانادا فستیوال های برفی و یخی است که در این میان کارناوال زمستانی کبک پاتوقی هیجان انگیز برای دوست داران هنرهای زمستانی در اوایل ماه فوریه و اواخر ماه ژانویه است. در این فستیوال برنامه های تفریحی شگفت انگیزی مانند مسابقات سورتمه با سگ، اسکیت سواری، رقص، سورتمه سواری برگزار می شود و توریست ها و هنرمندان زیادی را برای خلق یک جشن خاص و باشکوه گرد هم می آورد.

تفریحات خانوادگی فراوانی در این کارناوال برپاست که به راستی همه اعضای خانواده را به وجد می آورد.

کشتی تفریحی کبک لویس

سفر با کشتی تفریحی هیجان انگیزی که رودخانه سنت لارنس را پشت سر می گذارد و فاصله بین شهر کبک و لویس را می پیماید بی تردید از بهترین دیدنی های کبک محسوب می شود . سیر و سیاحت در میان دیدنی های های دوردست و ساختمانهای تاریخی همچون chateau ,Frontenac ,Price Building در قاب نورانی و پر ستاره شب در این کشتی رویایی به راستی چشم اندازی جذاب و کم نظیر را به نمایش می گذارد.

موزه تمدن

موزه تمدن یکی دیگر از دیدنی های کبک است که سه بخش کلی دارد که هر کدام از دیدنی های گوناگون تشکیل شده اند. موزه ای که تاریخچه پیشرفت و توسعه جامعه بشری فرانسوی زبان در قاره آمریکا را در معرض نمایش می گذارد. بخش های متفاوت موزه در پلیس رویال place Royale اولد پورت Old Port و هیلتاپ سمینری Hilltop Seminary واقع شده است.

محله رویال از دیدنی های کبک

می توان گفت شهر کبک از محله رویال ظهور پیدا کرده و به سرعت به پایتخت فرانسوی کانادا مبدل شده است. این منطقه مسکونی توسط ساموئل دوشامپلین در سال 1608 بنیان گذاری شد. این شهر منحصر بفرد مجموعه ای از ساختمانهای برجسته قرن 17 و 18 میلادی و نمادی کوچک و تاریخی از کبک قدیمی است.

کلیسای بی نظیر نوتردام دس ویکتورز از دیدنی های کبک با قدمتی که به سال 1688 بر می گردد در این محله جا خوش کرده است.

سرمایه گذاری در کبک

منطقه قدیمی مونترال

مونترال در بخش قدیمی شهر شامل مجموعه ای از بناهای مربوط به قرن های هفده، هجده و نوزده میلادی در حوالی بندر کهن این شهر واقع شده است. در این دهکده باستانی و تاریخی جاذبه های عالی مونترال مانند کلیسای باسیلیکا نوتردام نئوگوتیک به چشم می خورد.

منطقه قدیمی مونترال، دیدنی های کبک

آبشار مونت مورنسی

دیدنی های کبک در جاذبه های تاریخی خلاصه نمی شود و طبیعت بکر و شگفت انگیز آن هر بیننده ای را غرق زیبایی های خود می کند. در بخش شمالی شهر کبک آبشار باشکوه مونت مورنسی با پرتگاه عظیمی به عمق 84 متر واقع شده است که ارتفاع و عمق آن حتی از آبشار نیاگارا هم بیشتر است.

باغ گیاه شناسی در مونترال

باغ های گیاه شناسی مونترال به راستی که بهشت های کوچک روی زمین هستند و با وسعت 75 هکتار چشم اندازی رویایی و باور نکردنی را به رخ می کشند. باغی با سبک ژاپنی که در نزدیکی استادیوم المپیک در پارک میسونووه مونترال قرار گرفته است. این نمایشگاه با شکوه به صورت منظره خارق العاده ای از گل های ارکید و میوه های گلخانه ای گرمسیری با ظرافت تمام در دل مونترال طراحی شده است.

استارت آپ کانادا

آیلند ویزا آیلند ویزا