آیلند ویزا

برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا

معرفی استان

بریتیش کلمبیا غربی‌ترین استان کانادا است. مرکز این استان شهر ویکتوریا و بزرگ‌ترین شهر آن ونکوور است. این استان غربی‌ترین استان کانادا و در کنار اقیانوس آرام جای دارد. بریتیش کلمبیا با داشتن مناطق زیبای طبیعی (۶ پارک ملی) نزدیک به ۵ میلیون نفر را در خود جای داده ‌است. مساحت این استان به اندازه جمع مساحت کشورهای فرانسه، آلمان و هلند میباشد. دولت کانادا تعداد محدودی از نامزدها را در برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا انتخاب می کند و مختص کارآفرینان با تجربه ای که آماده سرمایه گذاری و مدیریت یک بیزنس را بصورت فعال دارند، میباشد.

شرایط اولیه متقاضی

-داشتن حداقل دارایی به میزان 600,000 دلار كانادا. (این دارایی می تواند به صورت ملك، سهام، پول نقد و …به نام متقاضی یا همسر باشد)

-قصد زندگی در بریتیش کلمبیا

-داشتن حداقل 3 سال سابقه بعنوان صاحب یا مدیر عامل یک کسب و کار در 5 سال اخیر

-داشتن فوق دیپلم یا تجربه به عنوان مالک 100 درصد یک کسب و کار حداقل در سه سال گذشته. این مالکیت میتواند بین شما و همسرتان به اشتراک گذاشته شده باشد.

شرایط اولیه سرمایه گذاری

-باید نشان دهید که میزان حداقل 200,000 دلار کانادا به مدت 610 روز (تقریبا 20 ماه) پس از ورود به بریتیش کلمبیا در کسب و کار پیشنهادی، سرمایه گذاری خواهید کرد.

-اگر عضو کلیدی شرکتتان در این پرونده باشد مبلغ سرمایه گذاری میبایست حداقل 400,000 دلار کانادا باشد.

شرایط اولیه ایجاد کار

شما باید نشان دهید که در مدت 365 روز (12 ماه) پس از ورود به بریتیش کلمبیا حداقل یک کار تمام وقت برای یک شهروند کانادایی یا مقیم دائم کانادا در کسب و کار پیشنهادیتان ایجاد خواهید کرد.

مراحل انجام مهاجرت

ثبت نام

دعوتنامه

درخواست

اجازه کار

مرحله 1: توصیه میشود قبل از ثبت نام یک سفر به بریتیش کلمبیا داشته باشید.

مرحله 2: ثبت نام آنلاین و ساختن پروفایل (لازم بذکر است که امتیازات در این بخش محاسبه میشود)- پرداخت 300 دلار کانادا هزینه ثبت نام

مرحله 3: طبق امتیاز بندی ها، بریتیش کلمبیا از کسانیکه بالاترین امتیاز را کسب کرده اند طی مدت 180 دعوت به Apply میکند.

مرحله 4: متقاضیان 120 روز مهلت دارند که پرونده خود را کامل و سابمیت کنند.اگر اطلاعات پرونده با اطلاعات ثبت نام یکسان نباشد پرونده شما رد خواهد شد. هزینه پردازش یا Processing Fee در این مرحله 3,500 دلار خواهد بود.(اگر فرد کلیدی بیزنس نیز در پرونده باشد مبلغ 1000 دلار اضافه میشود)

مرحله 5: ارزیابی پرونده-در این مرحله ممکن است از شما درخواست به مصاحبه در ونکوور شود.

مرحله 6: اگر پرونده شما قبول شود، میبایست یک Performance Agreement با استان بریتیش کلمبیا امضا کنید.

مرحله 7: صدور نامه تایید از طرف استان بریتیش کلمبیا (که بعنوان اجازه کار یا Work Permit نیز شناخته میشود) و اقدام برای اجازه کار 2 ساله.

مرحله 8: پس امضای Performance Agreement شما موظفید ظرف 365 روز از زمان دریافت نامه تایید با اجازه کار وارد استان بریتیش کلمبیا شوید و در مهلت 610 روز(تقریبا 20 ماه) بیزنس خود را راه اندازی کنید.

آیلند ویزا آیلند ویزا